jump to navigation

Χέστηκα, μέσα σε ένα από τα καλύτερα εστιατόρια της φύσης! Απρίλιος 23, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , ,
trackback

Πολλοί μου είχαν πει γι αυτό το εστιατόριο.
-Είναι παρά πολύ καλό, να πας οπωσδήποτε. Το ανέβαλλα πολλές φορές , μα σήμερα είπα να πάω. Επιτέλους ας δούμε τι λέει και αυτό.
Και πήγα. Το περιβάλλον πολύ ωραίο, το μενού κλασσικό, όπως το προτιμώ.
Πήρα το αγαπημένο μου πιάτο, την σαλάτα που ζητάω πάντα όταν θέλω να δοκιμάσω ένα καινούργιο μαγαζί.
Δοκιμάζω λίγο, θεέ μου , τι είναι αυτό; τι μαγεία είναι αυτή; Ονειρεμένη σαλάτα, τρυφερή νόστιμη και από φρεσκάδα, πιο φρέσκια δεν γίνεται.
Αρχίζω να τρώω με λαιμαργία, και φυσικά , σκέφτηκα, δεν θα σταματούσα σε μια .Παρήγγειλα άλλη μια και την εξαφάνισα και αυτή σε χρόνο ρεκόρ.
Ζητάω και τρίτη, τέτοια πιάτα δεν τα βρίσκεις κάθε μέρα και την οποία τελείωσα και αυτή εύκολα.
Σκεφτόμουν να καθίσω λίγο για χαρώ την διαδικασία της πέψης αλλά μια ανάγκη μου εμφανίστηκε ξαφνικά. Όχι ρε γαμώτο μου, πάλι τα ίδια. Δεν έχω μάθει να ελέγχω τον εαυτό μου , παρασύρομαι και τρώω τον αγλέορα .
Πρέπει να πάω τουαλέτα άμεσα, ή όχι, να ζητήσω πρώτα λογαριασμό, μπα δεν προλαβαίνω, ας πάω τουαλέτα πρώτα.
Μα τι κάνω ο μαλάκας , τώρα θα το λύσω το δίλημμα, αφού δεν αντέχω άλλο, πρέπει άμεσα να πάω τουαλ…..
(θεέ μου τι ντροπή, δεν πρόλαβα).

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

Σχόλια»

1. aa-duck - Απρίλιος 23, 2007

😥 😥 😥

Μου αρέσει!

2. μούργος - Απρίλιος 23, 2007

μπα μη νομιζεις οτι ντραπηκε ιδιαιτερα! 🙂
η πλακα ειναι οτι ετρωγε με μεγαλη βουλιμια και αφου το εξαφανισε το φυλλο σε χρονο ρεκορ, εφυγε και καθ’ οδον αρχισαν να του φευγουν!

Μου αρέσει!

3. aa-duck - Απρίλιος 23, 2007

πόθανε;

Μου αρέσει!

4. aa-duck - Απρίλιος 23, 2007

πάνω στο σφίξιμο; 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

5. μούργος - Απρίλιος 23, 2007

τι λες βρε;
τα διαλεγε τα χορτα.
εγω τον αφησα σε ενα αλλο τρυφερο χορτο 30cm πιο περα που αρχιζε να το εξαφανιζει.

Μου αρέσει!

6. aa-duck - Απρίλιος 23, 2007

μα αφού στο τέλος μένει ασώματη κεφαλή 😦

Μου αρέσει!

7. μούργος - Απρίλιος 23, 2007

ειναι με μακρο η φωτο και δεν χωρουσε ολοκληρος στη φωτο.
επρεπε να βγαλω τις πρασιναδες του που αφηνε στον δρομο (σαν πορδες)
ειναι η στιγμη που παει σε διπλανο «τραπεζι» για να φαει.

Μου αρέσει!

8. aa-duck - Απρίλιος 23, 2007

εντάξει, δεν καταλαβαίνω, αλλά εντάξει χεχε, είμαι λίγο στούμπιτος της πόλης, δεν τα πιάνω όλα με τη μία, μπορεί και με την καμία 😀

Μου αρέσει!

9. μούργος - Απρίλιος 23, 2007

φταινε και οι φωτοι που ειναι μικρες.

κατι πρασινα που φαινονται στο πισω μερος του σωματος να βγαινουν ειναι τα κοπρανα του
(ποτε τα εφαγε , ποτε τα εβγαλε, αυτος ξερει.
γι’ αυτο δεν παχαινει! 😆

Μου αρέσει!

10. aa-duck - Απρίλιος 23, 2007

😆 εεεε αυτό είναι το μυστικόοοο από την παραγωγή στην κατανάλωση κατευθείιιααααν.

Μου αρέσει!

11. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 24, 2007

κ μούργο, κάποιες ανάγκες περικλείουν την έννοια της επιτακτικότητας..όταν συγκρούονται μεταξύ τους όλα είναι πιθανά.. 😀

Μου αρέσει!

12. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 24, 2007

Επιστροφή στα πάτρια εδάφη και τη γνωστή θεματολογία. Μετά το μελτέμι του ριάλιτι στη μπουνάτσα της κηπουρικής ζωής…

Οι φωτο- καλές (δεν είναι «macro» – απλά «close up») και εντάσσονται ως εποπτικό υλικό στη παγκοσμίου φήμης διδασκαλία του κ. μούργου «τα μοιραία αποτελέσματα της πέψης» !!!

(κι αυτό που είδατε δεν είναι τίποτα μπροστά στο ηχητικό υλικό που τεκμηριώνει την όλη εργασία…)

Μου αρέσει!

13. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 24, 2007

..πώς να μη θυμηθώ το βίντεο «Χρόνια πολλά Κώστα» από τη σειρά multimedia υλικού «Τούρτες στα γραφεία» !! (μιλήστε βρε νοσοκόμα και courier…)

Μου αρέσει!

14. beniamin - Απρίλιος 24, 2007

χαχαχα!!!!!!!Ό,τι καλύτερο είδα αυτόν τον μήνα!!!ευγεεε!!!!!!!!!! ^_^

Μου αρέσει!

15. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 24, 2007

@12η:
Γιατί καλέ έχεις κλείσει τα σχόλια στο τελευταίο σου post (μουγκός έμεινα.. έχασα και το σάλιο μου) Αλλά εγώ θα στα πω κι απ’ εδώ:

ο «έρωτας» που περιγράφεις στο τελευταίο σου ποστ μοιάζει με το μούργο (δηλαδή τι μοιάζει; φτυμένος -sorry φτυστός ήθελα να πω είναι…). Αν οι εν λόγω ομοιότητες εκτείνονται πέραν του φυσιολατρικο-λασπο-αυτο-video-φωτογραφίζειν τότε θα σε συμβούλευα να κόψεις τις βόλτες μαζί του κατά τα πευκάκια (ολούθε!…) ενίωτε δε και τους λασπόλοφους και γενικότερα τα σουξουμου με τον γιαλατζή ντερβίση…

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ πόσο σημαντική συμβουλή σου δίνω…

Μου αρέσει!

16. μούργος - Απρίλιος 24, 2007

@σεφ, επιστροφη στον γνωστο λεπτολογο, ακριβολογο ή καλυτερα σπασ@ρχιδη σεφ.
ναι κυριοι, δεν ειναι με μακρο η φωτο.
ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ναι. ειναι close up.
μη με καταδικασετε κ. προεδρε.
λυπηθητε με. 😥 😥 😥 😥 😥 😥
δειξτε λιγη ανθρωπια σε μια νεανικη 😆 απερισκεψια.
και σεις κ. ενορκοι. δεν το εκανα για να παραπλανησω αθωους ανθρωπους. τα κινητρα μου δεν ηταν ταπεινα. ενα φευγαλεο λαθος μου ηταν.
σιγουρα βαρυ και ολεθριο αλλα ανθρωποι ειμαστε.
σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων και να σας χαιρεται η οικογενεια σας

Μου αρέσει!

17. μούργος - Απρίλιος 24, 2007

@beniamin, εμας δεν μας λυπαστε;
ανοιξτε γρηγορα τα σχολια.
δεν μας φτανουν τα σχολια του σεφ για τα δικα μας ποστ, τωρα θα εχουμε και τα σχολια για καθε μπλογκ που κανει ποστ με κλειστα σχολια.
δεν ζηταμε τον ουρανο με τ’ αστρα.
λιγη ανθρωπια εκ μερους σας και βεβαια να ανοιξετε τα σχολια!!!!!!!!!!!!!

ενοειτε, πως ευχαριστω εκ μερους του σκαθαριου, για τα καλα σας λογια. 🙂

Μου αρέσει!

18. Σεφ - Απρίλιος 24, 2007

Γνωστός …ΓΝΩΣΤΟ.
Λεπτολόγος …ΝΑΙ.
Ακριβολόγος …ΜΑΛΙΣΤΑ.
Αλλά «καρυοθραύστης» (sic) από που κι ως πού ΚΥΡΙΕ (λόγω ηλικίας) μούργο; Ίσα ίσα που επαίνεσα το επιχείρημα… Και από την απολογία σου βλέπω ότι αυτή τη φωτο ΔΕΝ την τραβήξατε ΕΣΕΙΣ αλλά ΕΣΥ! (άρχισες βλέπω και φωτογραφίζεις και μόνος σου…!) 😉

Μου αρέσει!

19. ΣυΦαΘαΜου* - Απρίλιος 24, 2007

Ουάααου! τι ποστάααρα είναι αυτή δικέ μου.
Μιλάμε … γαμ(-φτου) μιλάει!

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΡΕΠΟΡΤΑΖ…
Αυθόρμητο… Ζωντανό… τα λέει όλα έξω από τα δόντια. Γαμάτ(-φτου) τρελή εξέλιξη… μοναδικά κείμενα…

Φωτογραφίες καβ(-φτου) απίθανες. Τι απίθανο ζουμάρισμα είναι αυτό στον κωλο-(φτου γμτ.)-σιαίο ήθελα να πω… εεε! …σκάθαρα! (το έσωσα πάλι…)

Μέγιστε μούργο σε θαυμάζω… Είσαι κι ο πρώτος! Μην ακούς τι σου λένε οι εχθροί… ΣΑΡΩΣΕΤΑ ΟΛΑ. Εσένα θέλουμε. Χεστήκαμε μέσα σ’ ένα από τα καλύτερα μπλογκς της της ελληνικής επικράτειας για το τι θα πουν οι άλλοι.

Καμάρι μας…

Κολώνα του διαδικτύου…

Ντουβάρι της ιντερνετικής ενημέρωσης…

Πήδ-(φτου ξανα-μανα)… Ξέσκισέ τους ΟΛΟΥΣ (sorry γμτ. το βρομώστομά μου) ΟΛΑ ήθελα να πω…

— —
* Συλλογος Φανατικών Θαυμαστών Μούργου

Μου αρέσει!

20. ΣυΦαΘαΜου* - Απρίλιος 24, 2007

Μούργόοοος Θεόοοος
Μουργόοοος Θεόοοος
Μουργόοοος Θεόοοος

Είμαστε καλά;
… Όχι

Είμαστε καλά;
… Όχι

Είμαστε καλά;
… Όχι

Δεν είμαστε καλά, δεν έχουμε μυαλό
είμαστ’ άρρωστοι με το μούργο το Θεό..
θα γίνουμε καλά θα βαλουμε μυαλό
όταν διώξουμε τον σεφ το κρητικό…

Μούργόοοος Θεόοοος…

Μου αρέσει!

21. Ελπίδα - Απρίλιος 24, 2007

Θεό, Θεό, Θεό Θεό δε σε λένε
κεριά, κεριά, κεριά, κεριά δε σου καίνε
αλλά, αλλά, αλλά τα λόγια σου καίνε
κι ακό- ακό- ακό- ακόμα τα λένε

Μούργο εσύ super-star!…

Μου αρέσει!

22. μούργος - Απρίλιος 24, 2007

κερια και λιβανια, φτηνε καρυθραυστη !!!! 😆

(θελει πολυ για να καταλαβει καποιος, ποιος κρυβεται πισω απο απο τις αυθορμητες ενθουσιωδεις εκδηλωσεις «αγαπης» για τον μουργο;

Μου αρέσει!

23. aa-duck - Απρίλιος 24, 2007

είστε πολύυυυυυυυ βλαμμένα όμως που είμαι ακόμη στη δουλειά και με κάνετε να λιώνω μπροστά σε μια οθόνη, οκ;
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

Μου αρέσει!

24. aa-duck - Απρίλιος 24, 2007

…και μην κάνετε άλλο το πάπι να κλαίει!!!!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!

25. aa-duck - Απρίλιος 25, 2007

puppy εννοώ

Μου αρέσει!

26. Ο kakos μικρός Νικόλας - Απρίλιος 25, 2007
27. Ο kakos μικρός Νικόλας - Απρίλιος 25, 2007

*ο κακός μου εαυτός κάνει και πολλά συντακτικά..
@Ο kakos μικρός Νικόλας, αναφορικά και με τα όσα είπες, να και κατι ακόμα από greek parody Johnie(ς) Walker(άκης), o κρητικός..

Μου αρέσει!

28. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 25, 2007

Στο σχόλιο 27 είμουν εγώ..απλά ξέχασα να αλλάξω nickname..

*δεν θα τον αφίσω – τον κακό μου εαυτό – να ξανακάτσει στο pc, τα καταστρέφει όλα..

Μου αρέσει!

29. Σεφ - Απρίλιος 25, 2007

Για όλα σου συγχωρώ μικρές (καλέ/κακέ) Νικόλα. Ένα μόνο δεν δέχομαι και σε παρακαλώ να το πάρεις πίσω:

…Η ΤΣΙΚΟΥΔΙΑ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΚΟΨΙΜΟ.

Μου αρέσει!

30. Κυρα Ντάκενα - Απρίλιος 25, 2007

…Μπρε συ ντακάκι μη το ξεσινερίζεσαι το κοπέλι, γιατνα είναι μικιό ακόμη τσε δεν κατέ’ει τσι τσικουδιές και στι ρακές.

Όι μάνα μου, σένα μιλώ Νικολιό, η τσικούδιά καλή ‘ναι και γω πίνω μια κάθε πρωί για να σκοτώνω το σκούληκα …να επαέ στη κοιλιά. Εδά περμένω το Μανολιό μου να με φέρει άλλ’ ενά μπιτόνι για κοντεύγει ν’ αποσωθεί το που ‘χω, κ’ ανε μου κρυγιώσει το δισεγγόνι μ’ ίντα δα τ’ αποτρίψω;

Μου αρέσει!

31. Σεφ - Απρίλιος 25, 2007

Καλά γιαγιά. Δεν τα βάζω με το μικρό… Όσο για τη μεταγλώττιση του βίντεο που έδειξε είναι πλαστή. Το ορίτζιναλ μαζί με τους απαραίτητους υπότιτλους βρίσκεται ΕΔΩ

Μου αρέσει!

32. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 25, 2007

@σεφ, το ξέρω(απ’ ότι μου έχει πει η μάνα μου)..αλλά δεν έχω προσωπική άποψη(δεν πίνω ακόμα, είμαι πολύ μικρός) και δεν μπορούσα να εκφέρω άλλη γνώμη από αυτή του Walker(άκη)-Ρόμποκοπ.. 🙂
@Kυρά Ντάκενα(τι όνομα κι αυτό! αϊ λάϊκ ιτ!), ναι, το κατέω ότι ‘ναι και θεραπευτική η τσικουδιά μας..παλιό καλό γιατροσόφι..τσι χαιρετούρες μου.. 😀

Μου αρέσει!

33. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 25, 2007

κυρά ντάκενα, αυτό εδώ για εσάς..

Μου αρέσει!

34. aa-duck - Απρίλιος 25, 2007

Καλημέρααα
Καλά τι έχετε πάθει και ΣΥΝΩΣΤΙΖΕΣΤΕ ακόμη στις φωτό του μούργου;;; Μέλι έχει πια;;; #@$&@#(*$&@(#$
Σεφ 🙂
Κυρά Ντάκενα 🙂
Μικρέ Νικόλα 🙂
Αφού βλέπετε τόσες ταινίες κάντε κι ένα διάλειμμα για διαφημίσεις! http://www.youtube.com/watch?v=7Wx37dy-PBc

Μου αρέσει!

35. beniamin - Απρίλιος 25, 2007

Δεν τα έκλεισα εγωωω 😦 Μόνα τους έκλεισαν..οσο για το αν ο έρωτας (:Ρ) μοιαζει με τον μουργο…ο θεος ας με λυπηθει… :Ρ
(με κάθε σεβασμό βεβαίω βεβαίως!!!)

Μου αρέσει!

36. Σεφ - Απρίλιος 25, 2007

@12η:
Σου εύχομαι…
….τι να σου ευχηθώ τώρα;

Αν ο έρωτας μοιάζει του μούργου -που δεν θέλω να σε φοβήσω, αλλά του φέρνει κάπως- δεν μπορώ να ευχηθώ και πολλά…

Αν ΔΕΝ του μοιάζει …σου εύχομαι να μην του μοιάσει !!!

Μου αρέσει!

37. aa-duck - Απρίλιος 25, 2007

με τούτα και με κείνα θα κάνετε τον πάπι να μπει σε καμιά βδομάδα #@$@#(*$&@#)$*&#@!

beniamin διάβασα κι εγώ το εν λόγω ποστ! Τέλειο :))))))))

Μου αρέσει!

38. μούργος - Απρίλιος 25, 2007

@κυρα-Ντακενα, ενα-ενα μας τα βγαζετε. ωστε καθε μερα το πρωι θελετε λιγη τσικουδια για να ερθετε στα ισια σας.
και περιμενετε να σας φερει καινουργιο ΜΠΙΤΟΝΙ 😯 ο μανωλιος!
δεν κυτατε αυτο το σαιτ http://www.aa-greece.gr
(για τους ανωνυμους αλκοολικους ειναι, εκει θα βρειτε περισσοτερη συμπαρασταση απο εμενα!!!)

ΥΓ. ακου «μπιτονι» 😯 😯 😯
φανταζομαι τι θα ηπιες οταν θα εκανες την μουσικη σου εκπομπη 😆

@beniamin, τοπιασα το «κοπλιμεντο» 😆
δεν πειραζει, ολες τα ιδια μου λενε και μετα τριβονται στο βρακι μου (ναι αυτο με τα κιτρινα* ) 😉

*γι’ αυτο ειναι ξεχειλωμενο.

@σεφ, υπαρχει τελικα θεος!! 😆
τα σχολια ανοιξαν!!

@σεφ, μικρε νικολα, aa-duck, να μη σας ενοχλω, τα εχετε ξετιναξει τα greek parody.
σας φανταζομαι ολους μαζι να τα βλεπετε και πισω σας η μπεκρο-κανατα κυρα-Ντακενα να αδειαζει το μπιτονι.

Μου αρέσει!

39. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 25, 2007

@μούργος, τι καλός που είστε..

Μου αρέσει!

40. Κυρα Ντακενα - Απρίλιος 25, 2007

Ήντα να σου πώ κι ίντα να καταλάβγεις βρε κουζουλέ μούργο. Εμείς, μπρε, οπου ‘χουμε δικόνε μας καζάνι τσε ‘ποστάζουμε τη ρακή αμοναχοί, φυλάσσουμέ ‘ντηνε σε δύοκκα μπιτόνια, για ο καζανές βγάνει 6 οκκάδες κι ανε γιωμώ μποτίλιες του κουρτάκη δε επροκόβω. Αρέσει σου για όι δε με κόφτει…

Όσο για τσι αλκολικούς… γιάντα έγραψές μου το λίνκι; Εκειά βρίσκεσαι και περμένεις με; ξάνοι’ε καλά!…

Η ρακή, μπρε δε κάνει κακό… γρικάς ιντά σου λέω; Η μα μου έπιασε τα εκκατό-δύο γιαντ’ ήπινε από πρωίας μια ρακή. Το ίδιο, μαθές, κι η πεθερά μου που πέρασε τα εκκατό-έξε.

Κι από το γέρο ντάκο μου που μόνον ο έγγονάς του ο Σέφης (όι Σήφης… Σέφ-ης) του μοιακε κατέω όντι άθρωπος που δε πίνει ρακή για κρασί δεν είν’ καλός…

Μου αρέσει!

41. μούργος - Απρίλιος 25, 2007

@γιαγιακα, να μη τα ξαναλεμε, δεν σου απαντω, οχι γιατι σε σνομπαρω αλλα ουτε το 10 % απο αυτα που γραφεις καταλαβαινω

Υ.Γ. παλι τα τσουζες; -ηρθε το ΜΠΙΤΟΝΙ;-, ακου ΜΠΙΤΟΝΙ !!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

