jump to navigation

Ναι, εγώ είμαι στη φωτο! (Το ποστ αυτό μετά από λίγες μέρες θα αυτοντιλιτηθεί!) Απρίλιος 21, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags:
trackback

Επειδή, στο προηγούμενο ποστ του ομελέτα (aka σεφ), μου έγινε μια άνευ προηγούμενου επίθεση από αυτόν και σχεδόν όλο του το σόι (γιαγιά, θειάδες, συμπέθεροι, μπατζανάκηδες και δεν συμμαζεύεται), αποφάσισα για πρώτη και τελευταία φορά να ανεβάσω πραγματική φωτογραφία μου.
Την φωτο αυτή χρησιμοποίησα ως το πρώτο αβαταρ μου, όταν το μπλογκ αυτό ήταν πριβέ και προκλήθηκα από το προαναφερθέντα σόι (και πιο συγκεκριμένα από την κυρα-Ντάκενα) ότι δεν τολμώ να το ανεβάσω.

Εγώ, με κρυμμένη την περιοχή των ματιών για ευνόητους λόγους.

(λίγα χρόνια πριν)

mourgos11.jpg

Εγώ, σε μία από τις τελευταίες μου φωτο (δεν έκρυψα τα μάτια γιατί μόνο το παρελθόν μου προστατεύω).

 

georgeclooney1.jpg

Το τελευταίο μου αβαταρ. (Το μεγάλο ρεμάλι του Reiser)

remali2.jpg

Τι έχεις να πεις τώρα κυρα-Ντάκενα;

Σχόλια»

1. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 21, 2007

georgeclooney1.jpg (ωραίο όνομα έχει η όμορφη φωτογραφία σου!!)

Όσο για τη πρώτη δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία. Ο τελευταίος φρουρός της παλαι ποτέ Βυζαντινής αυτοκρατορίας ήσουνα ΕΣΥ! (λίγα χρόνια πριν…!! καλόοοοο !!!! αφού βρε σε αυτήν έχεις δόντια!…)

Η τελευταία είναι η μόνη αρκετά ακριβής εικόνα του πώς πραγματικά είσαι σήμερα…

Μου αρέσει!

2. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 21, 2007

Αποκλειστικά στη λάστη οι υπόλοιπες φωτο του μούργου (όλες φετεινές, φρέσκιες, σπα- σπα- σπαρταράνε…)

εδώ η πρώτη
εδώ η δεύτερη
εδώ η τρίτη
εδώ οι υπόλοιπες

ΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟ…!

Μου αρέσει!

3. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 21, 2007

Τι κοινό έχουν ο George Clooney και ο μούργος;

… να το πάρει το ποτάμι;

… άντε να το πάρει:

… και οι δύο

… μα ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ

… έχουν γεννηθεί

… στο βόρειο ημισφαίριο της γης.

… και

… τίποτε άλλο!

… τι δεν σας φτάνει αυτή η ομοιότητα;

Αυτό είναι επιστημονική άποψη:
Αν θέλετε να ξέρετε με ποιον μοιάζετε, δείτε κάποιον που γεννήθηκε στο ίδιο ημισφαίριο με εσας…

Μου αρέσει!

4. aa-duck - Απρίλιος 21, 2007

Θα αυτοντιλιτηθεί, ε; Οσοι προλάβαμε να τη δούμε όμως ας θυμόμαστε ότι τον κρατάνε με αλυσίδες. Πώς πληκτρολογείς, καλέ;

Μου αρέσει!

5. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 21, 2007

Υπάρχουν άνθρωποι που τον έχουν δει και όλοι συμφωνούν ότι η πιο πιστή αναπαράστασή του είναι εδώ … μανά-μανά!

Μου αρέσει!

6. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 21, 2007

Tι να πει κανείς..εσείς οι μεγάλοι είστε χειρότεροι και από μένα..

Μου αρέσει!

7. μούργος - Απρίλιος 21, 2007

@σεφ, δηλαδη για να καταλαβω, ΕΓΩ ΠΟΥ ΦΤΑΙΩ ΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΛΟΥΝΕΙ ή ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ;

μου φαινεται οτι εχουμε χασει τελειως το μετρο της κριτικης!!!!!

@aa-duck, με τα δοντια. παντα ετσι εγραφα.
δεξι και αριστερο κλικ κανω με τους φρονιμιτες , κοπυ-πειστ με τους γομφιους, αλτ κοντρολ κ.λ.π. με τους κυνοδοντες, και γραψιμο με τους κοπτηρες.
μη σε τρομαζει.
στην αρχη λιγο δυσκολευεσαι, αλλα μετα το συνηθιζεις!

τις αλυσιδες τις φοραω οταν περναει το σοι του ομελετα (για να μη γινει κανενα κακο)

Μου αρέσει!

8. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 21, 2007

Επί τη ευκαιρία -κι επειδή με αυτό το post ο μούργος προσπαθεί να αποπροσανατολίσει το κόσμο από τις υπιχρεώσεις που έχει αναλάβει- και για την πληροφόρηση της κοινής γνώμης να αναφέρω ότι ο μούργος aka τσίμπλης /simply the best /so what? κλπ. υποσχέθηκε στη γιαγιά μου ασύρματο router της cisco σε αυτό το post. Μάλιστα η κυρα Κυριακούλα για 3 μέρες έφτιαχνε καλτσούνια για το μούργο…

Μου αρέσει!

9. aa-duck - Απρίλιος 21, 2007

😆 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

10. aa-duck - Απρίλιος 21, 2007

τώρα που το θυμηθήκα george,
θα βάλω να πλύνω άσπρα σε λίγο
μήπως θες να ρίξω μέσα το μποξεράκι σου;
τι κίτρινο αίσχος είναι αυτό!
πόσους μήνες έχεις να αλλάξεις;;;;;;!!!!!!

Μου αρέσει!

11. feirouz - Απρίλιος 21, 2007

o george μποστα σου ειναι ενα τιποτα!!!!!!!Εχεις σκεφτει να κανεις καριερα στο hollywood???????????

Μου αρέσει!

12. μούργος - Απρίλιος 21, 2007

@ σεφ, απαντησα και στην aa-duck στην περιφημη χθεσινη εκπομπη της γιαγιακας (αληθεια , την ξενυχτησες χθες την ερμη τη γιαγιακα σου και σημερα ειναι ξαπλα ολη μερα, ουτε κιχ δεν εκανε, θα θελει 2 μερες υπνο να συνελθει 🙂 ), το μεταφερω και εδω:

……….@aa-duck, για το θεο δηλαδη, αφου δεν ξερετε ολες τις τραγικες λεπτομερειες τι συζητατε;
το ρουτερ που ζητα απεγνωσμενα η γιαγιακα, νομιζει οτι ειναι ενα νεο εξελιγμενο πιεσομετρο .
αντε εξηγα της τωρα!!!!!!!!………..

@aa-duck,ευχαριστω για το ενδιαφερον , αλλα δεν χρειαζεται
αυτες τις μερες αλλαξα (αυτο ηταν το πισω και τοφερα μπρος) 🙂

@feirouz, αν δεν κανεις πλακα, ευχαριστω για το κοπλιμαν
επιτελους βρεθηκε και καποιος να μου πει μια καλη κουβεντα 🙂

Μου αρέσει!

13. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 21, 2007

κ μούργο, με αυτές τις φωτό γίνατε προκλητικός γι αυτό κι εγώ:
Έχω να κάνω αποκαλύψεις για τον κ μούργο! Διαβάστε ΕΔΩ τα σχόλια 11 έως 14! *όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!

Μου αρέσει!

14. μούργος - Απρίλιος 22, 2007

@μικρε νικολα, η παροιμια ισχυει ετσι: «απο μικρο και απο τρελλο μπλα μπλα…..»
οταν εχουμε και τις δυο συνθηκες ταυτοχρονα σε ενα ατομο, δεν ισχυει 😉

Μου αρέσει!

15. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 22, 2007

αυτό είναι δικό σου πιστεύω, όχι του συνόλου..και σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί την παροιμία! 😉

Μου αρέσει!

16. akamas - Απρίλιος 22, 2007

Μούργο μη σε στενοχωρεί που ο Κλούνει μοιάζει μαζί σου κανείς δεν είναι τέλοιος, ακόμη και οι σταρ του Χολυγουντ.

Μου αρέσει!

17. μούργος - Απρίλιος 22, 2007

@μικρε νικολα, μη πινεις πολυ την ημερα, θα σε πειραξει (σε πειραξε!) 🙂
@akamas, δεν με στεναχωρει καθολου, δεν με αφορα ειναι το σωστοτερο.
αλλωστε, ουτε που το ειχα προσεξει, και τωρα που το λες, ε, ναι μου φερνει λιγο! 🙂

Μου αρέσει!

18. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 22, 2007

Τι σου φέρνει λίγο;… φτυστοί είστε!…

ή σχεδόν φτυστοί…

…για την ακρίβεια αυτός είναι φτυστός με τον μορφονιό της 2ης φωτό κι εσύ φτυστός με τον διπλανό του, το μορφωνιό της 3ης φωτό, δηλ. για φτύσιμο!… 😆

Μου αρέσει!

19. ΤΜΗΜΑ ΗΘΩΝ - Απρίλιος 22, 2007

Η πρώτη φωτογραφία είναι γνωστή στην ασφάλεια. Ναι, δεν υπάρχει περίπτωση ότι ο γεροξεκούτης που εμφανίζεται στη πρώτη φωτογραφία έχει βεβαρυμένο παρελθόν και έχει απασχολήσει κατά καιρούς το τμήμα μας. Το πραγματικό του όνομα είναι ######S. # #### ##### ####D### ## ###### ####### #### #O# ####### ######## ### ###-## ###### ###. ## ##A# ######### ### ###-## ###### ###. #LL# ###. ## #### ##, ##r# ## ######, ### ###### ####### ######## #### ##, ##r# ## ######, ### ##### ###G### #####K###### #X# ###-## ###### ###. ## ##E# ##, #### ## ######## # #### ##F### ## ##T# ! (<!– comment censored by semi-automatic privacy system –>)

Μου αρέσει!

20. μούργος - Απρίλιος 22, 2007

@σεφ, σε καλο σου. γελασαμε
η πασιγνωστη σπιρταδα του σεφ. 🙄

@ΤΜΗΜΑ ΗΘΩΝ, ακομη θα με τρεχετε για το θεμα της προαγωγης αθωων φυτων-λουλουδιων στην πορνεια.
αφου τον ξερετε το καταγγελοντα ,ο ομελετας με το ονομα, οτι δεν ειναι αξιοπιστος πληροφοριοδοτης.
και μη μου πειτε παλι, τι να κανουμε, αφου καθε τρεις και λιγο μας τηλεφωνει για να καταγγειλει καποιον μουργο.
βαλτε το τηλ. στη μπλακ-λιστ να ησυχασετε.
ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΛΟΙΠΟΝ;
ελεος!!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!

21. kwlogria - Απρίλιος 23, 2007

αχ αχ αχα χα χαχαχαχαχαχαχαχαχα θα με τελειώσετε εσείς εδώ μέσα χαχαχαχαχαχαχαχα γαμώ τα άτομα! Γιορτάζεις σήμερα Τζορτζ; Χρόνια Πολλά βρε!!!!!

Μου αρέσει!

22. μούργος - Απρίλιος 23, 2007

@kwlogria, και συ στο κολπο;
για μια εντελως τυχαια ομοιοτητα με καποιον, ας πουμε επωνυμο, εγω θα πρεπει να φαω την ειρωνεια της αρκουδας;
ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΔΗΛΑΔΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(τι να κανω ο δυσμοιρος δηλ., πλαστικη για να μη μοιαζω με τον κλουνει;)

Μου αρέσει!

23. akamas - Απρίλιος 23, 2007

μούργο μην δίνεις σημασία, σε ζηλεύουν επειδή είσαι ωραίος άντρας. Αν τολμάει ασ βάλει και ο σεφ φωτογραφία.

Μου αρέσει!

24. Σεφ - Απρίλιος 23, 2007

Βρε akamas, νομίζεις ότι εγώ είμαι τόσο ψώνιο όπως ο μούργος, να βάλω φωτογραφία -και μάλιστα άλλου- στο ιστολόγιο, ή να δημοσιεύω νεανικές φωτογραφίες από τις εκδρομές στη Ρόδο;

Από εσένα τουλάχιστον περίμενα ένα επίπεδο (κι όχι «άι-κιού επίπεδου δαπέδου»). Τον έχετε ξεφτυλίσει το γέρο (είχε ετοιμάσει και γυμνή φωτό ο αθεόφοβος!!) …και τα βάζει, τώρα, με τη γιαγιά μου στα καλά καθούμενα, γιατί ούτε αυτή δεν του κάθεται!

Αν είναι να κάνετε πλάκα υπάρχει και ο malakas…

Στο κάτω κάτω υπάρχουν άλλα 3 άτομα, σεβαστά, αξιοπρεπή -το νεότερα δεν το κάνω θέμα- τα οποία δεν φταίνε σε τίποτα να υποβαθμίζεται το blog τους…

Μου αρέσει!

25. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 23, 2007

ο μαλάκας έκλεισε..γι αυτό μαζεύονται εδώ κ. σεφ.. 😦

Μου αρέσει!

26. μούργος - Απρίλιος 23, 2007

@akamas, το ξεσκισαμε τελειως το θεμα.
ωραια, να τελειωνουμε.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟΟΟΟΟ ΩΡΑΙΟΣ οσο αυτος ο τυχαρπαστος.
ηθοποιος ειπατε πως ειναι;

ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ!!!!
αν βαλει φωτο ο σεφ, εγω την κανω απο το μπλογκ.
ετσι και αλλιως δεν θα χωραω.
απο τα το παρδαλα κατσικια που θα μαζευτουν, για να γελασει λιγακι το χειλακι τους.

@σεφ, παντα λασπολογος και συκοφαντης ησουνα, τωρα θα αλλαξεις;
1. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΔΟ
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΙΟ. (η πορτα ειναι απο το αρχοντικο του αργεντη)

2. «αλλα 3 ατομα σεβαστα, αξιοπρεπη»
σε ποιον τα λες αυτα;
οχι βεβαια σε μενα που σας ξερω , αλλα σε κοσμο που δεν σας ξερει.
γαμωτι την εχεμυθεια μου που δεν με αφηνει να σηκωσω καποια παουερποιντ,μειλ,φωτο,βιντεο στο αερα, να παρει φωτια η μπλοκοσφαιρα.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟΤΕΡΑ, ΕΣΥ ΕΙΔΙΚΑ ΜΗ ΤΟ ΠΟΛΥΣΥΖΗΤΑΣ 😉

εμ, το εκανες το μπλογκ ριαλιτι του κερατα, μιλας και για υποβαθμιση !

Μου αρέσει!

27. μούργος - Απρίλιος 23, 2007

@μικρε νικολα, η ωρα κοντευει 9. το γαλα σου και υπνο! 😆

Μου αρέσει!

28. aa-duck - Απρίλιος 23, 2007

@μικρέ νικόλα, ο μλκσ φαινόταν κάπως νταουνιάσμενος τελευταία. δεν έπαιζε όπως στην αρχή. μπορεί να χρειάζεται να μαζέψει δυνάμεισ.

@laspistasteria ποιος είναι ο αργέντης;

Μου αρέσει!

29. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 23, 2007

O μούργος Ε Σ Π Α Σ Ε !!!

Αποκλειστικές εικόνες από τους πανηγυρισμούς μου που τράβηξε o μικρός Νικόλας (δεν θα δημοσίευα τη φωτόγραφία αν δεν είχατε ζητήσει τόσο επίμονα να θαυμάσετε τη θεία μου μορφή).

(Φυσικά και είμαι εγώ στη φωτο. Η χειρονομία απευθύνεται στον «ζιγκολό» της Ηπείρου !!) 😉

Μου αρέσει!

30. akamas - Απρίλιος 23, 2007

Να υποθέσω ότι η φτογραφία είναι πιο πρόσφατη μούργο;

Μου αρέσει!

31. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 23, 2007

akamas, κάποιο λάθος κάνεις…
η θριαμβευτική φωτογραφία του 29ου σχολίου είναι ΔΙΚΗ μου (σεφ) όχι του μούργου…

Μου αρέσει!

32. μούργος - Απρίλιος 23, 2007

@aa-duck, το αρχοντικο του αργεντη -χιωτης ευεργετης- ειναι το πιο καλα διατηρημενο αρχοντικο στον καμπο της χιου. πολυ ωραιο.

@σεφ, καμμια πιο προσφατη φωτο δεν εχεις;
αυτο που κατηγορουσες εμενα, τωρα τα κανεις εσυ!! 😆

@akamas, να μην υποθεσεις τιποτα, το παιχνιδι εχει αγριεψει πολυ .
δεν ξερω που θα βγει.
αν δεις καμμια γουεμπ καμερα καινα σκοτωνομαστε ον λαιν, να μη ξαφνιαστεις καθολου.
κολοσσαιο της ρωμης εχουμε γινει, για να μη πω κωλος!!!!!!

Μου αρέσει!

33. akamas - Απρίλιος 23, 2007

Σε παρακαλώ να με ειδοποιήσεις μόνο για να μπορέσω να παρακολουθήσω κι εγώ τον καβγά.

Μου αρέσει!

34. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 24, 2007

Τελικά, βρήκα ποιον μου θυμίζει ο κ μούργος..Έναν φίλο μου από το σχολείο (στον πιτσιρικά του βίντεο αναφέρομαι) που θα βρείτε ΕΔΩ .
Για περισσότερες λεπτομέρειες ΕΔΩ. 😀

Μου αρέσει!

35. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 25, 2007

Ψιτ! βρε ζιγκολό…
…σε εσένα μιλάω βρε μούργο!

Το κατάλαβες ότι έχεις γίνει κόμβος πυραμίδας; Ο alagrecque σου έχει προτείνει να γράψεις 5 προτεραιότητές σου (πώς λέμε τα 5 κακά της μοίρας σου…).

Θα γράψεις ή να γράψω εγώ για σένα;

Μου αρέσει!

36. alagrecque - Απρίλιος 25, 2007

Ναι ακομα περιμενω … 😦

Μου αρέσει!

37. Σεφ - Απρίλιος 25, 2007

Αγαπητέ συνάδελφε συγχώρεσέ τον. Είναι και σε κρίσιμη ηλικία… και ξεχνάει, πανάθεμά τον εύκολα. Αν βρει σήμερα το δρόμο για το σπίτι του και εφόσον θυμηθεί ότι δεν έχει κωδικό πρόσβασης στον υπολογιστή του θα βρει τουλάχιστον τα email που του έστειλα…

Πάντως δεν το κάνει εξεπίτηδες. Δεν είναι παλιοχαρακτήρας…

…τουλάχιστον όχι πολύ 😉

Μου αρέσει!

38. μούργος - Απρίλιος 25, 2007

@alagrecque, η προταση σου με πετυχε σε μια κακη στιγμη για μενα.
«απαντησα» , λεγοντας περιπου οτι η μονη μου προτεραιότητα ειναι να μη ξεχαστω και βαλω καμμιά προτεραιότητα στη ζωη μου.
αλλιως, εχω σταματησει να βαζω προτεραιότητες για παρα πολλους και διαφορους λογους.

αχ, δεν με διαβαζετε προσεχτικα. 😦
ενω εγω, ασχετα αν αφηνω σχολια σας διαβαζω προσεχτικα.
η κιτρινη συνταγη σας σημερα εγραψε!!!!!!!!!!

@σεφ, (σε συνεχεια της απαντησης πιο πανω, εδωσα και πασες, σε σενα τη νοσοκομα και τον αφαντο)

γραψε για σενα πρωτα και συμπηρωσε και για μενα (να δουμε τι θα γραψεις!!!)

ΥΓ. οι πασιγνωστες πλεον κρυαδες σου, ειναι σχετικα καλοδεχουμενες.
οι μερες ειναι καλοκαιρινες πλεον στη λακωνια. 😆

Μου αρέσει!

39. alagrecque - Απρίλιος 25, 2007

Εχεις δικιο φιλε μουργο, με παρεσυρε ο αγαπητος σεφ, ευχαριστω για το σχολιο στην συνταγη μου 🙂

Μου αρέσει!

40. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 25, 2007

Ένα sorry που είχα ζητήσει στο σχόλιο #39 … τι έγινε;

Μου αρέσει!

41. μούργος - Απρίλιος 25, 2007

@σεφ, πινεις και συ απο το μπιτονι;
τι λες και σε ποιον;

Μου αρέσει!

42. μούργος - Απρίλιος 25, 2007

@σεφ, και κανε κανα ποστ, γιατι απο εδω και περα εχω πολυ δουλεια με τον κηπο.
σκαψιματα, σκαλισματα, ποτισματα, δεσιματα και δεν συμμαζευεται!

Μου αρέσει!

43. aa-duck - Απρίλιος 25, 2007

ποιος σεφ;;;
η κυρά Ντάκενα να κάνει ποστ. Έχει αποστολή λέμεεεεεε

Μου αρέσει!

44. μούργος - Απρίλιος 25, 2007

@aa-duck, να διακινδυνευσω μια προβλεψη;
1. η ιστορια της Ο
2. το βαθυ λαρυγγι
3. το τελευταιο ταγκο στο παρισι
4. το παλαμαρι του βαρκαρη
5. τρελλο θηριοτροφειο (ολα)

Μου αρέσει!

45. aa-duck - Απρίλιος 25, 2007

Σιγά μην έχει δει και τον Πουτανικό γριά γυναίκα!
Laissez faire laissez passer

Γιαγια;

Μου αρέσει!

46. μούργος - Απρίλιος 25, 2007

μη λες μεγαλες κουβεντες!
μπορει να το εχει πρωτο, πρωτο.

και με αυτη την προβλεψη, δεν θελω να πω οτι κατ’ αναγκην η γιαγιακα βλεπει ΧΧΧ ταινιες.
απλα αμα εχει πιει πριν μισο μπιτονι τσικουδια, ενα ψιλο-αλτσχαιμερ δεν θα το εχει, ενα ψιλο-καταρρακτη, μια πρεσβυωπια,
οποτε ολες αυτες, σαν ταινιες για ολη την οικογενεια θα τις θεωρει ή σαν τα ντοκυμαντερ του νασιοναλ τζεογκαφικ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΓΙΑΣ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ
-πωπω τα παιδακια, τι εχουν παθει και χτυπιουνται ετσι στο κρεββατι.
ματιασμενα θα ειναι! 😆 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

47. aa-duck - Απρίλιος 25, 2007

😆 😆 😆 😆

και άμα δει δύο φορές στη σειρά (επειδή έχει ξεχαστεί στην αίθουσα ας πούμε) ταινία με shooting

Ολο τα ίδια παθαίνει το κοπέλι και μια ολιά μυαλό δε βάζει.
Γιάγυρε απ’ τον Άδη κι επηε και ξαναχαλάστηκε!!!!!!

Μου αρέσει!

48. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 26, 2007

@μούργος:
δηλαδή για το σχόλιο 40 πρέπει να βάλω και ανθρωπάκι για να καταλάβεις τι λέω;…

@{λασπωμένους}
😦 που δεν συνδύασα ότι ο Lennon στα σύννεφα ήταν απάντηση στον alagrecque (του οποίου τη πάσα προς το μούργο ανακάλυψα προχτες)
😦 που σβήστηκε / δεν δημοσιεύτηκε το σχόλιό μου
😦 που δεν καταλαβαίνετε πότε σοβαρολογώ

😐 που δεν ήμουνα χθες βράδυ παρών να υπερασπίσω τη γιαγιούλα μου στα τρελά σενάριά σας…πάλι καλά που δεν έγραψε κανείς ότι είναι παγκοσμίως γνωστή με το καλλιτεχνικό όνομα Σϋλβια Κριστέλ!!

😉 που μια νέα μέρα ξημέρωσε…

Μου αρέσει!

49. Σεφ - Απρίλιος 26, 2007

Το τελευταίο μπορεί να θεωρηθεί και απειλή!

Μου αρέσει!

50. aa-duck - Απρίλιος 26, 2007

σεεεφ μην κάνεις μουτράκια, εγώ σας αγαπάω οικογενειακώς, και σένα και τη σέφαινα και την θεια Ντάκενα.

μου αρέσουν οι απειλές, συγχύζομαι!!!

Μου αρέσει!

51. μούργος - Απρίλιος 26, 2007

@σεφ, ουφ, ησυχασαμε.
Δεν ειναι η συλβια κριστελ,ε; Σιγουρα;

τον 2ο και τον 3ο 😦 επιμενω να μη το καταλαβαινω!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

