jump to navigation

Κυδωνιά VS. Κερασιάς (καλή μου, όταν ανθίζεις, κάνεις πολύ φασαρία!) Απρίλιος 18, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , ,
trackback

Ανθίζουν περίπου την ίδια εποχή, αλλά έχουν πολύ διαφορετικές συνήθειες στην ανθοφορία τους.
Η κερασιά κάνει την μεγαλύτερη «φασαρία» που θα μπορούσε να κάνει δέντρο, όταν ανθοφορεί. Όμορφη από μακριά , ειδικά όταν είναι πολλές μαζί, από κοντά, μάλλον ενοχλητική.
kerasia-bee.jpg
Έχει, εκτός των άλλων ανθοφόρων οργάνων της, τις περίφημες ανθοδέσμες ή ροζέτες που συμβάλλουν κατά κύριο λόγο στην μεγάλη ανθοφορία.
Τα άνθη της δεν είναι ιδιαίτερα όμορφα, εν αντιθέσει με τους καρπούς της, που έχουν αυτό το φανταστικό γυαλιστερό κόκκινο χρώμα.
Στη κυδωνιά, τα ανθοφόροι όργανα της φέρουν μόνο ένα άνθος, το οποίο σχηματίζεται στο άκρο του βλαστού της.
Και το άνθος που κάνει είναι απλά γοητευτικό, αρχοντικό θα έλεγα, λευκό με αποχρώσεις ροζ και τις χαρακτηριστικές ροζ νευρώσεις και με τα πέταλα του να γυρίζουν ελαφρά προς τα μέσα. Από κοντά είναι πολύ πιο όμορφη από την κερασιά.

kydwnia.jpg

Ο καρπός της όταν ωριμάζει έχει ένα φανταστικό μεξικάνικο κίτρινο-πορτοκαλί χρώμα αλλά στη γεύση η κερασιά την αφήνει χιλιόμετρα πίσω.

Τέλος πάντων, το κάθε δέντρο με τις ανάγκες του και τα γούστα του.

λεπτομέρια απο ανθοδέσμη κερασιάς

kerasia1-rozeta.jpg

λεπτομέρια με μελισσούλα που κατευθύνεται και ετοιμάζεται για προσγείωση σε άνθος κερασιάς

bee11.jpg

Σχόλια»

1. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 18, 2007

Με ‘γεια την G7…

Στο κροπάρισμα της πάνω φωτο- έχει μείνει κάτω δεξιά λίγη ξέμπολη κερασιά. Αντί να την αποκαλείς «μάλλον ενοχλητική» μάθε να κροπάρεις «μάλλον καλύτερα» 😉

Πάντως η ιπτάμενη μελισσούλα είναι όλα τα λεφτά…

— —
ΥΓ…

–1. η G7 έχει ένα σωρό περιστροφικούς διακόπτες. Παίξε λίγο μαζί τους… όχι μόνο «Α» και f/4… τσ τσ τσ!).

–2. Και το μαύρο χρώμα της πάει ασορτί με το χάλι σου… 😉

Μου αρέσει!

2. μούργος - Απρίλιος 18, 2007

για να τονισω το «ενοχλητικη» το εκανα ρε σεφ!
σιγα -σιγα θα τη μαθω.
μου αρεσε που εχει επιλογες για διαφραγμα, ταχυτητα, ελεγχος βαθους πεδιου και λοιπα που τοτε με τις συμβατικες μηχανες τα ψαχναμε κατα κορον. (καναμε και τους καλλιτεχνες, τρομαρα μας, με θητεια 5 χρονια σε σκυλαδικα!!)

τωρα με τις ψηφιακες αυτα ειναι «κρητικα» της κυρα-Ντακενας

για το 2. ευχαριστω για το κοπλιμεντο. δεν ηταν αναγκη.

υ.γ. η μελισσουλα ειναι ψευτικη 😆

Μου αρέσει!

3. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 18, 2007

Το κοπτιμέντο -παλιό αν και σου πάει- είναι για να διατηρούμαστε σε φόρμα.

(η μελισσούλα πάντως μοιάζει να μην έχει προστεθεί ψηφιακά -καθαρότητα για f/4, φωτισμός, φτερά σε σχέση με την υψηλή ταχύτητα… τουτέστιν μια χαρα «σου κάθησε»- anyway… ό,τι πεις)

Μου αρέσει!

4. μούργος - Απρίλιος 18, 2007

τι λες ρε χαμενε;
πραγματικη ειναι!
μια ωρα την ταλαιπωρουσα, τωρα κανε μια γυρα απο αυτο το κλαδι, τωρα σε αυτο, τωρα βαλε τα φτερα σου σε αργη ταχυτητα, κ.λ.π.

για πλακα το ειπα 😉

Μου αρέσει!

5. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 18, 2007

νόμιζες πως μπορούσες να με ξεγελάσεις;…

Μου αρέσει!

6. μελισσουλα - Απρίλιος 19, 2007

vzzzzzvzzzvvvzzzzzzzzzzzzz

Μου αρέσει!

7. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 19, 2007

-καλά, θα με βγάλετε και μούφα τώρα;

*επιμέλεια-συγχρονισμός Ο μικρός Νικόλας

Μου αρέσει!

8. kwlogria - Απρίλιος 19, 2007

Τι εννοείς κάνει πολύ φασαρία όταν ανθίζει; Είναι μεταφορικό ή όντως κάνει;; Πώς ;; Τα βλέπεις; Τα παιδιά της πόλης μπορούν να διακρίνουν τις διαφορετικές εξατμήσεις γμτ#%^&&$$#@!!!

Μου αρέσει!

9. μούργος - Απρίλιος 19, 2007

@kwlogria, κυριως ειναι μεταφορικο.
αν δεις απο μακρυα ολα τα οπωροφόρα δεντρα ανθισμενα, η κερασια ξεχωριζει με την πληθωρα των ανθεων της.
εχει τοσα πολλα (μαζι με τη βυσσινιά), που σχεδον δεν φαινονται οι βλαστοι της.
δηλαδη κανει σοου κανονικο (φασαρια).
εμμεσα η φασαρια γινεται στις μεσημβρινες ωρες απο τις πολλες μελισσες που την περιτριγυριζουν , για να επισκεφθουν τα ανθη της

βεβαια, εχει τους λογους της που το κανει αυτο.
θελει να «δεσει» πολλους καρπους-κερασια-.

ενω η κυδωνια , επειδη κανει τεραστιους καρπους-κυδωνια-θελει να δεσει πολυ λιγωτερα.

φανταζεσαι μια κυδωνια γεματη με τοσα κυδωνια, οσα κερασια εχει μια κερασια.
θα της ερχοταν ενας ντουβρουτζας και θα επεφτε ξερη κατω.
ουτε να τα θρεψει θα μπορει , ουτε να τα συγκρατησει απο τα κλαδια θα μπορει.
ουτε θα προλαβει καν να πει:
«καταρρεω, εγω δεν εκανα παιδια (καρπους) η πουτανα, την κινα μεγαλωνω»

Μου αρέσει!

10. μούργος - Απρίλιος 19, 2007

@μικρε νικολα, την γνωριζετε προσωπικα αυτη την μελισσουλα;

Μου αρέσει!

11. Σεφ - Απρίλιος 19, 2007

Πουτάνα η κυδωνιά….
«ικανοποιεί» εκατοντάδες η νταβαντούρω η κερασιά…

… ρε συ μούργο,. τι επάγγελμα κάνεις?

Μου αρέσει!

12. μούργος - Απρίλιος 19, 2007

και που να δεις την ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ που εχω παρει και θα προσπαθησω να ανεβασω συντομα σε ποστ απο ενα λουλουδι που αυτο και ολη η οικογενεια του θεωρουνται απο τα πιο προστυχα και διεστραμμενα φυτα της φυσης.(εχουμε ξαναπει για αυτα. μαλλον ηρθε (;) η ωρα να δωθουν οι απαντησεις ενος παλιου διαγωνισμου)
το βαθυ λαρυγγι ειναι παιδικο παραμυθι μπροστα σε αυτα που θα διαβασετε.

σεφ, το επαγγελμα μου ειναι «συνομιλητης των φυτων»

Μου αρέσει!

13. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 19, 2007

Άστα αυτά βρε… μούργο.
Ένας τυπικός μαστροπός, που διαλαλεί, σε τακτική βάση και με χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας, τη πραμάτεια του…

Mια αρσενική τσατσά είσαι…

Τα «παίρνεις» μπουμπούκια, λουλουδάκια, αθώα, εντελώς άβγαλτα. Tα γδύνεις. Tα φωτογραφίζεις σε όλες τις στάσεις του kama sutra και σε άλλες που το πρόστυχο μυαλό σου δημιουργεί. Τα εκδίδεις στο internet. Και στο τέλος, αυτά τα αθώα πλάσματα καταντούν …φυτά.

ΦΥΤΑ… τ’ ακούς;

Φυτά
…που δεν αρθρώνουν λέξη
…κι ας τα κοιτάζουν χιλιάδες μάτια

Φυτά
…ανήμπορα να αντιδράσουν
…ανίκανα να ρωτήσουν «γιατί»
…με προδιαγεγραμμένο «μέλλον»

Φυτά
…που θα πετάξουν και το τελευταίο πέταλό τους
…όταν εσύ θα στείλεις τους «πελάτες» σου
…να ρουφήξουν και τη τελευταία σταγόνα
…από τους στήμονές τους με το γενετήσιο νέκταρ

Φυτά
…που όταν γεννήσουν θα τους «φας» τα παιδιά
…λέγοντας ξανά και ξανά
…φωνακλού, πρόστυχη, πουτάνα
…αυτό μόνο μπορείς να κάνεις

Μου αρέσει!

14. μούργος - Απρίλιος 19, 2007

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΜΠΛΟΓΚ
το παραπανω αποσπασμα ειναι απο την αδημοσιευτη δεκατομη ποιητικη συλλογη του σεφ
«η μπαλαντα της χαμενης τιμης των φυτων και οι απελπισμενοι μισθοφοροι του διαδικτυου»

καλο σεφ, συνεχισε !!!!!

Μου αρέσει!

15. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 19, 2007

Ελεγειο σε μια Μ.Ρ.*

Νύχτα,
ώρα δωδεκάτη

ένα δάκρυ
μιας άγουρης συγγνώμης
το άσπρο
των πετάλων σου
εύθραυστο
ποτίζουν

πριν
το ελικοειδές πράσινο
-μη σημαίνων την ελπίδα-
κορμί σου
βυθιστεί
σε κοχλάζων ύδωρ

χ χ χρ χρρρ
κοχλ οχρ κλοχ χρ
κοχρλορ κο
οχρ


μια γουλιά σου μόνο φτάνει
αεροπλάνο να με κάνει…

—- —
* Μ.Ρ. = Μηκών η ρυάς

Επαναλαμβάνω, για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις:
Copyright: (c) Σεφ / Λάσπη στ’ αστέρια, 2007
All Rights Reserved.

You may not copy, reproduce, publish, rent out, lease, modify, create derivative works from this peace of Sef-Greco’s Art. Violation of this license may cost your life (giada ime apo ti kriti).

Μου αρέσει!

16. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 19, 2007

@μούργος(κομεντ 10): όχι απλά ξέρω μελισσινά!

Μου αρέσει!

17. μούργος - Απρίλιος 19, 2007

ειμαι συγκλονισμενος. 😯 😯 😯 😯 😯
μεγαλες στιγμες ζει η ποιηση στις σελιδες τουτες.

(οι εντονοι θορυβοι που ακουγονται αυτη την ωρα , ταυτοχρονα σε πολλα νεκροταφεια ολου του κοσμου που ειναι θαμενοι ποιητες, ωσαν τριξιματα κοκκαλων, ειναι παντελως συμπτωματικη)

σεφ, μη σταματας!!

(αν μου επιτρεπεις μια μικρη τεχνικη παρατηρηση (η οποια σε καμμια περιπτωση δεν υποβαθμιζει τη μεγιστη αξια του πονηματος σας). ΜΗΚΩΝ Η ΡΟΙΑΣ και οχι ΡΥΑΣ (δεν βγαινει απο το ρυακι)
και παλι συγγνωμη 😳

Μου αρέσει!

18. μούργος - Απρίλιος 19, 2007

μικρε νικολα, απο τις λιγο πιο συνηθισμενες ξενες γλωσσες, πως τα πατε; 😉

Μου αρέσει!

19. σεφ-γκρέκο - Απρίλιος 19, 2007

Τι σχέση έχει η ποίηση με την ορθογραφία;

…και ποιός σου είπε ότι η παπαρούνα, περί της οποίας ο λόγος, δεν «βγήκε» από το ρυάκι;

…ή το νερό στο οποίο βράζει …είπα εγώ ότι είναι εμφιαλωμένο; γιατί δηλαδή να μην το έχω μαζέψει από το ποταμάκι;

«ΡΥΑΣ»
… έτσι το έγραψε ο ποιητής
… ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ._ (τελεία και παύλα)

Συγχύστηκα.
Πάω να κοιμηθώ…

Μου αρέσει!

20. μούργος - Απρίλιος 19, 2007

οτι πειτε ποιητα.
καλον και δημιουργικον υπνον!

Μου αρέσει!

21. aa-duck - Απρίλιος 20, 2007

ε ρε τι έχασα απόψε!!! ο μούργος έκανε τσιτ με μέλισσα σε φωτό, ο σεφ και το παιδί τον ξεσκέπασαν, ο μούργος μέχρι και στις μέλισσες λέει τι να κάνουν!!! ο σεφ ασχολείται με ποίηση!

Σεφ, σε κάνω αφίσα στο μετρό!!!

Μου αρέσει!

22. kwlogria - Απρίλιος 20, 2007

Είσαι σούπερ!!! Είδα και μύρισα άνθη!!Σ’ευχαριστώ!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Μου αρέσει!

23. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 20, 2007

ξέρω πολλές:
πχ ξέρω το καλημέρα και σε γκριγκλις: kalimera
εσείς;

Μου αρέσει!

24. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 20, 2007

*to comment 23 anaferotan sto comment 18 tou mourgou.

(lipame an den katalavenete oloi tin glwssa pou xrisimopiw, apla thelw na testarw ton poliglwsso mourgo..)

Μου αρέσει!

25. μούργος - Απρίλιος 20, 2007

@aa-duck, μπροστα στη δημοσιευση 2 νεων ποιηματων του σεφ, για τα αλλα που γραφεις δεν λενε τιποτα.
μεγαλη αποκαλυψη.
ολοι πεσαμε απο τα (αδεια) συννεφα (της ποιησης του σεφ) 😆
α, και για την αφισσα , συμφωνω και επαυξανω!
θα προτιμουσα στα υπο κατασκευη τμηματα του μετρο. 😆 😆

@kwlogria, ειλικρινα σ’ ευχαριστω πολυ. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
το μπλογκ αυτο το ανοιξαμε για πλακα μια παρεα. για καιρο το ειχαμε μονο πριβε (σκοτωνομασταν μεταξυ μας-μπινελικια και τετοια).
Μου αρεσει πολυ η γη, το χωμα, τα λουλουδια, τα ζωα, τα εντομα. ειναι ενας θαυμασιος (και πολυ σκληρος) κοσμος που δυστυχως οι περισσοτεροι τον ξερουμε πολυ λιγο.
χαιρομαι παρα πολυ οταν βρισκω αγνωστους ανθρωπους που τους λενε κατι αυτα που «δημοσιευω», και αυτο οχι για μενα και την «ματαιοδοξια» μου-προσωπικα δεν καιγομαι καθολου-, αλλα για ολους αυτους τους συγκατοικους μας (τα φυτα και τα αλλα εννοω) στο περιβαλλον που ζουμε.

@μικρε νικολα, αλλες, αλλες; 😉

Μου αρέσει!

26. lifewhispers - Απρίλιος 22, 2007

Ε λοιπόν τόσο πολυπράγμωνες ανθρώπους μαζεμένους δεν είχα συνατήσει ποτέ. Σκέφτομαι να σας δώσω μια λίστα με υποψήφια θέματα προς συζήτηση και είμαι σε αδιέξοδο γιατί δε νομίζω να σας πιάσω πουθενά αδιάβαστους!

Μου αρέσει!

27. μούργος - Απρίλιος 22, 2007

@lifewhispers, αν το εννοεις και δεν κανεις πλακα, μη σε ξεγελουν τα φαινομενα.
μουρη πουλαμε, κατα βαθος ψιλο-ντενεκεδες ειμαστε 🙂

Μου αρέσει!

28. Σεφ - Απρίλιος 22, 2007

@lifewhispers:
Στείλε τα θέματα και για κάτι θα βρούμε να πούμε -τουλάχιστον για τα περισσότερα- πιστεύω. Μη ακούς τι λέι ο μούργος…

Περιμένουμε…

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

