jump to navigation

Όσο υπάρχουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ… Μαρτίου 28, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , , ,
trackback

(σήμερα αισθάνομαι σαν να ζω μέσα σε ταινία με τον Ηλιόπουλο, τον Αυλωνίτη, τη Βασιλειάδου και το Βέγγο. Εκει όπου ακόμη και στις «κακές» τους πράξεις, υπήρχε ανθρωπιά και καλωσύνη)

Πριν πέντε μέρες «δημοσίευσα» στο μπλοκ αυτό μια «μικρή αγγελία»

Έχετε μυρίσει ποτέ άνθη πορτοκαλιάς;

anthi-valencia.jpg

Έτσι αισθάνομαι και εγώ τώρα.

Σαν να έχω μυρίσει χιλιάδες στρέμματα από ανθισμένες πορτοκαλιές.

anthoi-2.jpg

Η φωτογραφική μου μηχανή ευρέθη.
Την βρήκε κάποιος πολύ καλός άνθρωπος , νέος υπάλληλος στη Αρχαιολογική Υπηρεσία Σπάρτης ,όπως μου δήλωσαν στην αστυνομία, (δεν έχω επικοινωνήσει ακόμη μαζί του) και την παρέδωσε στην αστυνομία.
Επειδή η δουλειά μου είναι σχετικά κοντά στην αστυνομία , την επομένη της απώλειας , πέρασα έτσι για πλάκα περισσότερο και δήλωσα την απώλεια της.
Σήμερα είχα τηλεφώνημα στο κινητό (!!!!) από την αστυνομία , όπου μου δήλωσαν να παρουσιαστώ στον Αστυνομικό Τμήμα Σπάρτης για μια «αναγνώριση», για μία φωτογραφική μηχανή που είχα δηλώσει την απώλεια της.
Μετά από ένα μικρό διάλογο και νομίζοντας ότι κάποιος «φίλος» μου έκανε πλάκα , ενώ ο αστυνομικός επέμενε ότι ήταν πραγματικός-ευτυχώς δεν του έριξα ΤΑ μπινελίκια-, πείσθηκα τελικά ότι όντως ήταν από την αστυνομία . Ο «κακόμοιρος» αστυνομικός προσπαθούσε μια ώρα στο τηλέφωνο να με πείσει ότι δεν ήταν φάρσα .
Και να μου λέει το όνομα του και να μου περιγράφει τη μηχανή, τίποτα εγώ να επιμένω «μη μου κάνεις πλάκα».
(και όταν του είπα από κοντά, τις σκέψεις που μου δημιουργήθηκαν όταν μου τηλεφώνησε, αφου του ζητησα συγγνωμη, μου είπε ότι αν δεν πειθόμουνα από το τηλέφωνο, θα μου έστελνε έγγραφο στο σπίτι μου)
Συγκινήθηκα .
Απίστευτο και όμως αληθινό.
Και πήγα.
Και ήταν αυτή.
Μαύρη, μαύρη και κουρασμένη.
– την αναγνωρίζεις, μου λέει ο αστυνομικός
– θα την αναγνώριζα ανάμεσα σε δεκάδες Τ9 μαύρες, του λέω και την παίρνω στα χέρια μου.
Όμως μου διηγήθηκε ο συμπαθέστατος αστυνομικός,
ο άνθρωπος αυτός τηλεφώνησε άμεσα και κοιτάζοντας τις φωτογραφίες στη μηχανή μου, νόμιζε ότι ανήκει σε κάποιον τουρίστα (είδε διάφορα λουλούδια , άνθη, καρπούς κ.λ.π.)
Μάλιστα επειδή ήταν βρεγμένη η θήκη της –εκείνη την μέρα που την έχασα, έβρεχε- την φρόντισε, την στέγνωσε και μετά την παρέδωσε στην αστυνομία.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ τον άγνωστο -προς το παρόν- Άνθρωπο και την Αστυνομία Σπάρτης για το πολύ ευχάριστο και συγκινητικό γεγονός που μου πρόσφεραν σήμερα

Υ.Γ. Τελικά, η μηχανή ευρέθη, σε ένα μέρος που ούτε μου είχε περάσει από το μυαλό.
Κάνοντας ανεπαλληλα flash- back, τρία ήταν τα σημεία που νόμιζα ότι πιθανόν έχασα τη μηχανή μου, εκείνη τη πολύ βροχερή μέρα.

1. Kοντά στο χωριό Μέριχος της Μάνης όπου σταμάτησα να μαζέψω σπαράγγια.
2. Σε κεντρικό δρόμο της Σπάρτης, όπου άλλαξα αυτοκίνητο.
3. Στο δρόμο έξω από το σπίτι μου, όπου κατέβασα τα πράγματα μου.

Είχα ξεχάσει τελείως την παράκαμψη που έκανα , πριν πάω σπίτι μου , για να πάω λίγα σπαράγγια σε μια ηλικιωμένη κύρια που της αρέσουν.
Εκεί ευρέθη τελικά .

Σχόλια»

1. σεφ - Μαρτίου 28, 2007

H ταυ-9 βρέθηκε
αυτό κι αν είναι θαύμα
να κλείσει πια το π’ άνοιξε
του μούργου μας το τραύμα

Μπράβο στον που την ήβρηκε
και που τη περιποί’θη
γιατί ‘ναι άθρωπος καλός
μ’ αρχές θαρρώ και ήθη.

Μου αρέσει!

2. σεφ - Μαρτίου 28, 2007

Άντε, από αύριο πάλι συνεφιασμένο το βλέπω το blog …. 😉

Μου αρέσει!

3. μούργος - Μαρτίου 28, 2007

σεφ, ειναι η πρωτη φορα που χαιρομαι τις μαντιναδες σου.
γραψε οτι θες.
για ενα 24ωρο κανω ανακωχη.(μετα , ξανα ο παλιος κακος μουργος)
οτι και να γραψεις ή οποιοδηποτε αλλος θα μου φανουν εξαισια.

Μου αρέσει!

4. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 28, 2007

-καλός άνθρωπος..
-κακός μούργος..
-Τα πορτοκάλια δεν λένε και τπτ-και δεν εννοώ σαν γεύση-..έχεις ανεβάσει και καλύτερα!

Μου αρέσει!

5. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 28, 2007

και μην δω σχόλια του τύπου:
«Πορτοκάλια: -Καλημέρα μικρέ Νικόλα τι κάνεις;»
«Μικρός Νικόλας: -Καλημέρα πορτοκάλια..Καλά εσείς;»
😡

Μου αρέσει!

6. μούργος - Μαρτίου 28, 2007

“Πορτοκάλια: -Καλημέρα μικρέ Νικόλα τι κάνεις;”
“Μικρός Νικόλας: -Καλημέρα πορτοκάλια..Καλά εσείς;”

Μου αρέσει!

7. μούργος - Μαρτίου 28, 2007

μικρε νικολα, για τα σχολια σου για τις απιθανες φωτο μου, υπομονη μεχρι αυριο το απογευμα που ληγει η ανακωχη μου.
τοτε θα τα πουμε!

Μου αρέσει!

8. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 28, 2007

Νομίζετε, μούργο, πως είστε αστείος μ’ αυτά που λέτε;!..
Ακριβώς! Απλά Νομίζετε!

Μου αρέσει!

9. aa-duck - Μαρτίου 28, 2007

Μουργάκος!!! Ωραία έκπληξη Σου, ε; Και καλά κάνεις και μας τα γράφεις και καλά κάνεις και μας τα λες. Ναι, μωρέ, υπάρχουν Και καλοί Ανθρωποι. Πάντα να βρίσκεις ό,τι σου είναι σημαντικό τόσο γρήγορα 😉

Μάθημα Νο2 (Μου) Πολλές φορές πιστεύουμε πως το ‘χάσαμε αλλού και τελικά αλλού είναι.

Ολα καλά:):):):)

Μου αρέσει!

10. μούργος - Μαρτίου 28, 2007

@μικρος νικολας, ΑΚΡΙΒΩΣ! ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΑ! νομιζω (εγώ)!
@aa-duck, σε ευχαριστω για τις ευχες σου, φυσικα ανταποδιδω.
επιτηδες το εγραψα αναλυτικα , αποκαλυπτοντας πολλα στοιχεια μου (αν και δεν θα ηθελα), γιατι με συγκινησε περισσοτερο η πραξη παρα το οτι την βρηκα.

οσο για το 2ο μαθημα σου (μου) κ.λ.π. . Ειναι πολυ μεγαλη κουβεντα αυτη (και οχι μονο για απωλειες πραγματων)

ΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΤΕΛΙΚΑ 😀

Μου αρέσει!

11. alagrecque - Μαρτίου 29, 2007

Εγω χαιρομαι που χαρηκες για την ευρεση της φωτογραφικης σου, ομως πιστευω οτι αν ειχες μυρισει τα μισα απο τα ανθη πορτοκαλιας που λες, θα ειχες πεσει κατω ξερος…

Μου αρέσει!

12. μούργος - Μαρτίου 29, 2007

σεφ, ευχαριστω που χαιρεσαι 😀
εννοειται οτι δεν θα αντεχα τοση πολυ αρωμα απο ΤΟΣΑ ανθη πορτοκαλιας (μυριζουν υπεροχα, ομως, ε;).
υπερεβαλα λιγουλακι, για να δειξω τη χαρα μου!
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ alagrecque.
αυτος ειναι σεφ, οχι ο δικος μας ο ομελετας, που του ζητας μια πορτοκαλαδα και σε ρωταει :
-απο πορτοκαλι;

Μου αρέσει!

13. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 29, 2007

Μήπως, όμως, η ερώτηση «-από πορτοκάλι;» στην σύγχρονη μαγειρική είναι όντως μία πραγματικότητα..
Μήπως αυτός που δε γνωρίζει από μαγειρική στην συγκεκριμένη περίπτωση, είστε εσείς; 🙂

Μου αρέσει!

14. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 29, 2007

Πες τα Νικόλα….
από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια…

Μου αρέσει!

15. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 29, 2007

Μπορώ να διαλέξω και τα δύο;

Μου αρέσει!

16. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 29, 2007

Έεεε τότε δεν λές απλά αλήθειες, αλλά πολύ μεγάλες αλήθειες !!

Μου αρέσει!

17. μούργος - Μαρτίου 29, 2007

να λειπουν οι εξυπναδες!
ΕΥΘΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΓΚΙΩΝΑΚΗ ΕΚΑΝΑ (κιτρινα γαντια)!!!!!

Μου αρέσει!

18. σεφ - Μαρτίου 29, 2007

Υπενθυμίζω:

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ alagrecque.
αυτος ειναι σεφ, οχι ο δικος μας ο ομελετας, που του ζητας μια πορτοκαλαδα και σε ρωταει :
-απο πορτοκαλι;

Είναι άραγε αυτή ευθεία αναφορά στο Γκιωνάκη ή μήπως αναφορά στον (σεφ) γκρέκο;

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

