jump to navigation

Επιλογές (05) Μαρτίου 27, 2007

Posted by σεφ-γκρέκο in Art.
Tags: , , , , , , ,
trackback
Με λίγη καθυστέρηση πάλι (οι επόμενες επιλογές μάλλον Κυριακή)…

Τα Λογοκριμένα 11 από την composition doll

Το μεγάλο μας τσίρκο, 33 χρόνια μετά από τον Allu Fun Marx.

Φτάνει από ομάδα bloggers (Λογοδοσία)

δεσποινίς Linux από τον elkosmas

thoughts that are scribbled in the middle of the night του Keri Smith (δεν υπάρχει permalink για το συγκεκριμένο post)

— –
Οι επιλογές παραπέμπουν σε θέματα, δημοσιεύματα ή εξελίξεις που θεωρούμε ότι αξίζουν αναφοράς. Οι απόψεις που εκφράζονται στις παραπάνω σελίδες δεν απηχούν απαραίτητα αυτές των συντελεστών της «λάσπης».

Σχόλια»

1. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 27, 2007

Eντάξει,πάμε πάλι..
I Luv Linux!

Μου αρέσει!

2. parafonos - Μαρτίου 27, 2007

Λάσπη στον κόρφο μας χεχε…
Καλημέρα παιδιά

Μου αρέσει!

3. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 28, 2007

Καλημέρα παιδιά; Δεν βλέπεις τι γίνεται εδώ..τους έχω νευριάσει τόσο πολύ που εδώ στην πρωτεύουσα έχουμε 10Μβιτ/δευτ, που έχουν εξαφανιστεί..Μάλλον, τα «φαντάσματα» έπρεπε να ονομάσουν το blog.. Εκτός, βέβαια, και αν ο υπάρχον τίτλος αυτό υποδηλώνει.. 😀

Μου αρέσει!

4. σεφ - Μαρτίου 28, 2007

@parafonos, μικρος Νικόλας

Καλημέρα παιδιά…
δεν ξέρω για το μούργο πάντως εγώ τρέχω ασταμάτητα. Θα απαντήσω σε σχόλια και θα ξαναματαποστάρω στη καλύτερη περίπτωση το βράδυ…

Μου αρέσει!

5. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 28, 2007

😀 όλα στα πλαίσια μιας πλάκας! 😀

Μου αρέσει!

6. σεφ - Μαρτίου 28, 2007

Νικόλα U-luv-linux … do you use linux also? (δατ ιζ δε κουέστιον… -εγώ το χρησιμοποιώ καθημερινά 2 από τους 3 υπολογιστές μου τρέχουν linux και μάλιστα ο ένας αποκλειστικά). Κανές άλλος, κανένα σχόλιο επί των επιλογών; σκοπός είναι να συζητάμε και λιγάκι… (θα μου πεις, καλά κι εσύ πότε θα απαντήσεις; … σωστό κι αυτό!)

Μου αρέσει!

7. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 29, 2007

Στο ένα παρτισιον του σκληρού που έχω και τα γουιντοους έχω και λίνουξ-ουμπου(ν)ντου, καλά είναι;-, οπότε ανάλογα τι θέλω πράττω.. αλλά μου τι σπάνε ώρες-ώρες που δεν τρέχουν διάφορες εφαρμογές..ότι είναι πιο σταθερά, είναι!

Μου αρέσει!

8. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 29, 2007

Για σταθετότητα προτιμώ redhat (με slack και redhat ξεκίνησα, αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι). Και το debian είναι πολύ καλό -αλλά δεν έχω πειραματιστεί πολύ μαζί του (πάντως αποτελεί τη πλατφόρμα στην οποία δοκιμάζονται τα πάντα σε Linux και προβλέπω σιγά-σιγά να καταλήξω σε αυτό). Για πολλές εφαρμογές (και ψιλο-μειωμένη σταθερότητα έπαιζα με mandrake ενώ το ubuntu μια φορά το εγκατέστησα -όμορφο όπως έχω ξαναγράψει σε παλιότερο post αλλά δεν το έχω δουλέψει για να αποκομίσω εντυπώσεις σταθερότητας και πλήθους εφαρμογών). Τέλος μια καλή επιλογή για αρκετές εφαρμογές και σταθερότητα είναι και το suse.

Μου αρέσει!

9. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 29, 2007

😀

Μου αρέσει!

10. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 29, 2007

Αυτό είναι το -άλλο- πρόβλημα με τα linux..δεν ξέρεις τι να διαλέξεις..Ενώ η Microsoft σου λέει αυτό είναι ότι θελεις κάνε! 😆

Μου αρέσει!

11. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 29, 2007

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Αλλά για το χρήστη που ξεκινάει να ασχοληθεί με το Linux για πρώτη φορά έτσι μοιάζουν τα πράγματα. Ο παραπάνω οδηγός -προσωπικές εκτιμήσεις πάντοτε- αποτελεί απλά μια πρόταση για αυτόν που θέλει να δοκιμάσει κάπως πιο σοβαρά το Linux (για τις «ξεπέτες» υπάρχουν και οι διανομές σε live CDs).

ΥΓ. Το mandrake πλέον θα το βρείτε ως mandriva (κυνδίνευσε η mandrake να κλείσει και συγχωνεύτηκε με μια άλλη εταιρεία…)

Μου αρέσει!

12. Ο μικρός Νικόλας - Μαρτίου 29, 2007

Υ.Γ. Το σχόλιο 10 ήταν, εν μέρη, ειρωνικό!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

