jump to navigation

Που πάτε κακόμοιρα κυκλάμινα τέτοια εποχή ; (το βιολογικό ρολόι της φύσης ξεκουρδίστηκε!) Μαρτίου 19, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , ,
trackback

Τυπικά η άνοιξη έρχεται σε 3 μέρες .
Το ξαναείπαμε εδώ και εδώ, ότι στη φύση πλέον γίνεται χαμός. Χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα (τρόπος του λέγειν δηλαδή, γιατί η φύση έχει άλλα μέτρα και σταθμά).
Να δεχθούμε ότι η άνοιξη ήρθε (;) πρόωρα (μετά απο αυτόν τον τραβεστί χειμώνα) ; Να το δεχθούμε.

loyloydia2.jpg

Να δεχθούμε ότι σε πολλές περιοχές τα άγρια φαγώσιμα χόρτα ήδη έχουν ξεβλαστωσει από τώρα (δηλ. έχουν πετάξει βλαστό) και μάλιστα πολλά έχουν ανθίσει κιόλας (όπερ σημαίνει ότι δεν τρώγονται πλέον) ; Να το δεχθούμε.
Να δεχθούμε ότι τα σπαράγγια σε dt χρόνο έβγαλαν νέους βλαστούς (πριν λίγες μέρες τα καλωσόριζα) και τα περισσότερα πλέον είναι σχεδόν ξυλοποιημενα (πότε πρόλαβαν!) ; Άντε να το δεχθούμε και αυτό.
Αλλά αυτό που είδαμε σήμερα παρά πάει. Enough is enough !! ( που λέμε και στις καθημερινές μας κουβέντες ). Ήρθαν τα πάνω κάτω.
(Όλες οι φωτογραφίες που θα δείτε είναι τραβηγμένες σε απόσταση 50 μέτρων μεταξύ τους, εκτός οι φράουλες μου που ειναι λίγο μακρύτερα, και είναι κοντά σε ένα χωριό της Λακωνίας, σήμερα 19 Μαρτίου του 2007, )

Άντε να πούμε ότι την άνοιξη θα δούμε αυτά τα λουλούδια ( μαργαρίτες, βολβοί, κάποιες αλλοπαρμένες και ξεχασμένες ανεμώνες)

 

loyloydia1.jpg

 

ή θα δούμε μια μεγάλη σαύρα να λιάζεται στη βάση μιας ελιάς

 

sayra-a.jpg

 

ή θα δούμε τις φράουλες στον κήπο μου να ανθίζουν

 

fraoyles.jpg

 

ή θα δούμε να ανθίζουν οι παπαρούνες

 

paparoyna.jpg

 

Αλλά,

 

 

αυτή

 

 

η τρελλοπαρέα

 

 

 

με τα ανθισμένα κυκλάμινα

 

 

τι δουλειά έχει εδώ

 

 

τέτοια εποχή;

 

 

 

 

kyklamina.jpg

Ποιος τους είπε να ανθίσουν από τώρα;

 

ή τι έκαναν όλο το χειμώνα

 

και τώρα τρέχουν σαν τρελά

 

να βγάλουν λουλούδια;

 

Και το φθινόπωρο τι θα κάνουν;

 

 

kyklamino.jpg

Που πάτε κακόμοιρα κυκλάμινα τέτοια εποχή ;

Σχόλια»

1. μούργος - Μαρτίου 19, 2007

ελλειψει σεφ, κανω παλι μονος μου φιιντμπακ
(θα μου γινει συνηθεια)
που τα βρηκες ρε χαμενε τα κυκλαμινα; (μπραβο σου, παντως)

Μου αρέσει!

2. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 19, 2007

Συγγνώμη βρε μούργο, αλλά εσείς (ακόμα δεν έχω βρει πόσοι ήσαστε) ζητάτε από τα κυκλάμινα να σας απαντήσουν που πάνε τέτοια εποχή… δεν ήξερα ότι μπορούσα κι εγώ να απαντήσω (προφανώς αυτό κατάλαβαν και οι χιλιάδες αναγνώστες που πέρασαν από το ποστ σας και δεν έγραψαν, σεβόμενοι την ιδιωτικότητα της περίπτωσης).

Μάλιστα, με αγωνία περιμέναμε να απαντήσουν τα κυκλάμινα, να πουν τις απόψεις τους οι παπαρούνες, η σαύρα (η οποία αν κατάλαβα είναι και η μόνη που είναι single…) και στη συνέχεια ένας ένας από εσάς να δευτερολογήσει (μπορεί μετά και την παράθεση απόψεων της χλωρίδας και της πανίδας κάποιος από εσάς να έχει λύσει τις απορίες του)…

Ή μήπως ο πληθυντικός περιλαμβάνει την ομάδα της λάσπης; Αν αυτό έχει βάση τότε θέλω μόλις καρπήσει ο κήπος να φάω από τις φράουλές μας! 😉

Μου αρέσει!

3. μούργος - Μαρτίου 19, 2007

σεφ, τι κριμα να μη ξερεις ποσο καταδεκτικα ειναι τα κυκλαμινα ,οι παπαρουνες , οι σαυρες και οι φραουλες.
δεν θα ειχαν κανενα προβλημα να ανακατευτητε στη συζητηση.
και μη νομιζεις και αυτα χαμενα τα εχουν με τον καιρο.
τα εχουν παιξει και δεν ξερουν τι να κανουν
το μονο καλο ειναι , οτι για πρωτη φορα πολλα ειδη γνωριζονται μεταξυ τους
κατι που στις παλιες κλασσικες συνθηκες καιρου δεν γινονταν
ετσι συχνα μολις βρισκουν καποιο καινουργιο ειδος κανουν παρτι γαι να γνωριστουν καλυτερα (to know us better που λεγαν και οι παλιοτεροι)

οσο για το «εμεις», ειμαστε πολλοι, παρα πολλοι.

Υ.Γ. μακρυα τα ξερα σου απο τις φραουλες μου!! 8)

Μου αρέσει!

4. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 19, 2007

Μούργο, κρατάω στα χέρια μου μια ανεμώνη. Χρυσή την έχω κάνει να μιλήσει, μα αυτή δεν λέει τίποτε. Της έβαλα το προβολέα με 2500 watt να τη χτυπάν από τα 30 εκατοστά και της είπα: «θα τα ξεράσεις όλα»… κι αυτή μου είπε «εντάξει το ομολογώ, εγώ οργάνωσα την επίθεση στου δίδυμους πύργους»!!

Δεν μου λές… αυτή τη δήλωση περιμέναμε; 😐

Μου αρέσει!

5. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 19, 2007

Αα! με τα χλωρά μου θα τις έπερνα τις φράουλες… 😛

Μου αρέσει!

6. μούργος - Μαρτίου 19, 2007

καυμενε μου σεφ, σε δουλευουν και οι ανεμωνες

για να καταλαβεις , οι ανεμωνες οταν ειναι να μετρησουν το iq τους , σε αυτα τα σαχλο-παιχνιδια που οργανωνουν μεταξυ τους , μαζευονται 20-20, γιατι αλλιως βγαινει αρνητικος αριθμος.
Τρελοπαντιερες ειναι σεφ.
τιποτα δεν ξερεις απο τα φυτα!!!!

Μου αρέσει!

7. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 19, 2007

Μην το λές… γνώρισα κι εσένα… 😉

Μου αρέσει!

8. μούργος - Μαρτίου 19, 2007

μια φιλικη συμβουλη.
παρε την ανεμωνα μακρυα απο το φωτιστικο. (τζαμπα καιει η λαμπα)
βαλε μουσικη, βαλε και ενα ποτηρι κρασι και χαλαρωσε.
δεν ειναι τιποτα, θα περασει! 😆 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

9. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 19, 2007

Τα παιδιά κοιμούνται …άρα δεν βάζω μουσική
εχω εδώ και 3 μέρες τα χάλια μου από μια αλεργία …άρα δεν θα πιω κρασί (μετά από τη κορτιζόνη)

και την ανεμώνη δεν την έβαλα κάτω από τη λάμπα …μόνη της μου τα είπε!

Μου αρέσει!

10. μούργος - Μαρτίου 19, 2007

α, ετσι εξηγειται η σπιρταδα σου στο λογο.

στο ξαναλεω:
οι ανεμωνες ειναι γνωστες τρελλοπαντιερες. μη δινεις βαση.

Μου αρέσει!

11. μούργος - Μαρτίου 19, 2007

α, περαστικα!

Μου αρέσει!

12. Ποπίτα - Μαρτίου 19, 2007

Κι εγώ είχα συνάντηση με ένα κυκλάμινο πρόσφατα!Με ξένισε τέτοια εποχή…(το έχω κι εγώ στο μπλόγκ μου!):-)

Μου αρέσει!

13. μούργος - Μαρτίου 19, 2007

τι να πεις, ολα πλεον ειναι πιθανα!

Μου αρέσει!

14. malakas - Μαρτίου 19, 2007

ωραία λουλούδια!

Μου αρέσει!

15. aa-duck - Μαρτίου 19, 2007

Να σας πω κάτι… Πέρα από την πλάκα ο φετινός χειμώνας μου θυμίζει ταινία επιστημονικής φαντασίας… Είναι λίγο τρομακτικά όλα αυτά… Στο μπαλκόνι μας έχει έρθει από τον Φεβρουάριο ένα τύπου χελιδονοπουλάκι. Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες βέβαια. Λέτε να κάνει καμιά τούμπα ο καιρός και να κάνει λίιιγο χειμώνα κατά Ιούνιο μεριά; 😐

Μου αρέσει!

16. μούργος - Μαρτίου 19, 2007

@malakas το πρασινο με την ουρα στη ριζα της ελιας,δεν ειναι λουλουδι
@aa-duck κανεις δεν ξερει σιγουρα πλεον, απλα ειναι σημαδια ενος νεου κλιματος που εμφανιζεται σιγα, σιγα στη γη.

Μου αρέσει!

17. aa-duck - Μαρτίου 20, 2007

μουργάκος, οκ, αλλά αύριο το απόγευμα που θα κατεβώ στο πασαλιμάνι για καφέ, αν δυο πιγκουίνια δίπλα πίνουν φρέντο, δεν θα μπορέσω να μείνω ψύχραιμη και λογική 😐

Μου αρέσει!

18. μούργος - Μαρτίου 20, 2007

@aa-duck αλλες αλλαγες θα γινονται σιγα-σιγα, υποδορεια σχεδον, και θα τις συνηθιζουμε και αλλες αλλαγες θα ειναι τυπου:surpise!!
και μη λες μεγαλες κουβεντες (αν και το πιο πιθανο ειναι να βρεις καμηλες)

Μου αρέσει!

19. Nick - Μαρτίου 20, 2007

Το κλίμα μπλιο τρελάθηκε
τσι φύσης ο κανόνας
και έφερε την άνοιξη
στη μέση του χειμώνα.
Επιμένουμε κρητικά! 😀 😀

Μου αρέσει!

20. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 20, 2007

Καλα μιλείς Νικόλα μου
μα να’ταν μόνο η φύσις
θαρρώ τρελάθηκαν πολλοί
… γι’ αυτά πως να μιλήσεις;

Μου αρέσει!

21. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 20, 2007

@ποπίτα: λέτε γι’ αυτό; To κυκλάμινο του μούργου είναι ακόμα πιο τρελό (ένα μήνα μετά)…

@aa-duck: μη φοβάσαι, ούτε πιγκουινάκια ούτε καμήλες θα δεις. Αν τώρα ανέβει ο μούργος στο πασαλιμάνι μπορεί να δεις κανένα μουλάρι -αλλά αυτά εμείς οι χωριάτες τα βλέπουμε κάθε μέρα και δεν μας πολυπειράζει

@malakas: μη στεναχωριέσαι για τα (κρύα πράγματι) αστειάκια του μούργου. Ραντεβού στη Λακωνία σε 1-2 μήνες για το πλιάτσικο στο κήπο με τις φράουλες.

Μου αρέσει!

22. μούργος - Μαρτίου 20, 2007

ρε ομελετα με το 20 σχολιο υπαινίσσεσαι κατι; (τωρα το προσεξα)

Μου αρέσει!

23. μούργος - Μαρτίου 20, 2007

ομελετα, το τελευταιο πραγμα που θα ηθελα να δω στον κηκο μου , ειναι 10 μαλακες να λεηλατουν την σοδεια μου!!!!!!! 👿 👿 👿 👿 👿

Μου αρέσει!

24. μούργος - Μαρτίου 20, 2007

τωρα για το μουλαρι να θιχτω ή να σου πω ευχαριστω για το κοπλιμεντο (παρεξηγημενα ζωα, απλα πεισμωνουν λιγο πιο ευκολα απο τα αλλα)

Μου αρέσει!

25. σεφ - Μαρτίου 21, 2007

Κατ’ αρχήν δεν κάλεσα 10, οπότε ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ malakas θα λεηλατεί… (κι αν, δηλαδή, πάρει μπρος, γιατί αν αρχίσει τις γνωστές του απορίες, άστα να παν στο διάολο…). Εγώ, θα λεηλατώ -δεν τίθεται θέμα- αλλά δεν ανήκω στην συμπαθή ομάδα των single… είναι οικογενειάρχης σεφ!

Μου αρέσει!

26. μούργος - Μαρτίου 21, 2007

ομελετα, ξεχνα το.
εχεις μεγαλη οικογενεια
πολλα παιδια, συζυγο, γιαγια, θειες, θειους, ξαδερφια, παπουδες,
too much for my garden.

Μου αρέσει!

27. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 21, 2007

οκ! οκ! μόνος μου θα ‘ρθω… για να σε βοηθήσω να μαζέψουμε τις φράουλες… για να σε βοηθήσω βεβαίως βεβαίως…

Μου αρέσει!

28. μούργος - Μαρτίου 21, 2007

καινουργιος κοκκινοσκουφιτσος μας βρηκε!!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

