jump to navigation

Μη φοβάσαι. Όλα θα πάνε καλά ή το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου. (the sequel) Μαρτίου 15, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , ,
trackback

Ήμουνα ανήσυχος…
Από το πρωί διαισθανόμουν πως κάτι κακό θα συμβεί σήμερα , αλλά δεν μπορούσα να προσδιορίσω, τι.
Η Δήμητρα, κοντά 25*, το έβλεπε αλλά δεν μπορούσε να σκεφτεί κάτι για να με βοηθήσει, εξάλλου, ήταν κι αυτή το ίδιο ανήσυχη. Εγώ ήμουνα ο άντρας, μεγαλύτερος** της άλλωστε, εγώ θα έπρεπε να είμαι πιο δυνατός σκέφτηκα . Τη κοίταξα στα μάτια και της είπα -σχεδόν χωρίς να το πιστεύω…
– Μη φοβάσαι… όλα θα πάνε καλά. Έχε μου εμπιστοσύνη.
Από τα καλωσορίσματα κατάλαβα πώς η στιγμή πλησίαζε.
Αυτή ήταν η φωνή του… τη γνώριζα*** πολύ καλά, ήταν πάλι εδώ χθες.
Από κάτι κουβέντες που πιάσαμε στα κλεφτά, όλοι καταλάβαμε ότι αφορούσαν εμένα.
Και δεν ήταν εφιάλτης μου, αλλά η σκληρή πραγματικότητα.
– Ήρθα για να πάρω το γυιό σου****, είπε.
Δευτερόλεπτα αργότερα φάνηκε μπροστά μου.. Μας είδε. Χωρίς να δείξει τίποτα στους γύρω, με κοφτά και σίγουρα βήματα , άρχισε να κινείται προς το μέρος μας απειλητικά. Έσπρωξα ελαφρά την Δημητρούλα από δίπλα μου, στάθηκα καλά στα πόδια μου και τον περίμενα.
Αχ θεέ μου.. ας τελειώσει μια ώρα νωρίτερα αυτό το μαρτύριο.
Ήξερα καλά ότι όλα, πλέον, από εδώ και πέρα θα ήταν διαφορετικά , για όλους μας.
Χρησιμότατες παραπομπές:

* Η Δημητρούλα ειναι κατσικάκι 25 ημερών

katsikaki2.jpg

** Εγώ ειμαι (ήμουν) τραγάκι 45 ημερών

katsikaki1.jpg

*** Ο χασάπης του χωριού –απροσδιορίστου ηλικίας και αισθημάτων , γι’ αυτό και απουσιάζει η φωτογραφία του-, που μάζευε (μαζευει) το εμπόρευμα του για το Πάσχα που ερχεται.

**** Η μαμά μου είναι γίδα 11 μηνών, δεμένη και αδύναμη να αντιδράσει.

gida.jpg

Σχόλια»

1. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 15, 2007

Αν και οι ομοιότητες με το λογοτεχνικό πρελούδιό μου είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, δεν θα σε κατηγορήσω για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας.

Πραγματικά έγραψες ένα αριστούργημα! (σοβαρολογώ…).

Μου αρέσει!

2. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 15, 2007

Πάντως το διαζευκτικό το δουλεύεις άριστα… ή μήπως κάνω λάθος 😉

Μου αρέσει!

3. μούργος - Μαρτίου 15, 2007

ρε σεφ, τωρα εγω για καλο να το παρω το παρα πολυ θετικο σου σχολιο;
τελος παντων, thnx.

Μου αρέσει!

4. μούργος - Μαρτίου 15, 2007

για τον τροπο που δουλευω το διαζευκτικο, εννοω,ε! 😉

Μου αρέσει!

5. μούργος - Μαρτίου 15, 2007

α, και μη ξεχασω:
1.
«ΚΑΘΕ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΣΤ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ (ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ) ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ή ΑΛΛΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ»

2. ΤΑ ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ ΓΙΔΑ, ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ, ΤΟ ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟ, ΦΡΕΣΚΟ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟ ΧΟΡΤΟ.

3.TOMORROW HOW KNOWS (ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ).
αυτο αλλωστε, ισχυει για ΟΛΟΥΣ μας.

Μου αρέσει!

6. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 15, 2007

Φυσικά και να πάρεις το θετικό μου σχόλιο για καλό… Για ποστάρισμα μούργου… και λίγα λέω… 😀

Άσε που η φιλολογική βάση -δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις- σου δίνει τη δυνατότητα να χτίσεις επάνω της…

Μου αρέσει!

7. μούργος - Μαρτίου 15, 2007

ΟΧΙ! 8)

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

