jump to navigation

Απο σημερα αναλαμβανω επισημος εκπροσωπος τυπου της Ανοιξης! Μαρτίου 8, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , , ,
trackback

Ο καιρος τρελλαθηκε. Γι οσους δεν το πηραν χαμπαρι, η Ανοιξη κυκλοφορει εδω και αρκετο καιρο, τα ματια απο τα δεντρα ή εχουν φουσκωσει ή εχουν ανοιξει, να μη πουμε για τα πρωιμα που τα πεταλα τους εχουν ακολουθησει το νομο της βαρυτητας εδω και καιρο. Tα φιδια ξυπνησαν (εχω δει μεχρι τωρα αρκετα), οι παπαρουνες ανθησαν,ΧΑΜΟΣ!!!!!!!

ποιο φυτο ειναι το παρακατω; (κανονικα, για να καταλαβετε το τρελλοκομειο, αυτα ανθιζουν απριλιο-μαιο)

volvoi-up.jpg

το ξερετε;
τρωγεται;
(η απαντηση στην επομενη σελιδα)

volvoi-all.jpg

Nαι, ειναι οι βολβοι (Muscari comosus- οικ. Liliaceae) ή βροβιοι ή κρεμμυδουλες.
Εκλεκτοι μεζεδες των Αρχαιων Ελληνων (εχουν φαει οι γνωστοι 301 -με τον Λεωνιδα- βολβους με την σεσουλα)
Περιεχουν φωσφορο, ασβεστιο, υδατανθρακες.
Μετα τον καθαρισμο και το πλυσιμο, οι βολβοι βραζονται [αλλαζουμε το νερο 2 με 3 φορες για να ξεπικρισουν], στραγγιζονται και τοποθετουνται σε ξυδι. Σερβιρονται με λαδι.
Συνηθισμενο ορεκτικο της νηστειας της Μεγαλης Σαρακοστης.

Σχόλια»

1. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 8, 2007

Κατ΄αρχήν δεν ξέρω αν χ€zμ’..s έχεις τις περίφημες παγκόσμιες ημέρες και γιορτές πάντως σίγουρα έχεις τις συμβουλές ενός -από ΠΡΩΤΗ ματιά, εσύ το τόνισες- σεφ…
Γιατί έδωσες την απάντηση ΣΗΜΕΡΑ?

Και σε ότι αφορά ατον ερχομό της άνοιξης τα έχω ήδη πει σε σχετικό μου καλωσόρισμα

Τε’σ’πα.. να ενημέρω ότι

+ α) οι βολβοί ή βορβοί (ή βορβάκια – γιατί τα μικρότερα βράζουν καλύτερα, τα πιάνει το ξύδι περισσότερο κλπ) -όπως είναι η ονομασία τους στη Λακωνία- ΔΕΝ βράζονται (από μόνοι τους), αλλά τα βράζουμε ΕΜΕΙΣ….

+ β) συνοδεύουν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ κρασί ή ούζο (όχι όμως και ρακί/τσικουδιά) και σερβίρονται ΚΑΙ με ψωμί (για ψιλο-παπάρες στο λαδόξυδο).

+ γ) τυχόν υπερκατανάλωσή τους προκαλεί πρίξιμο το οποίο συνοδεύεται από… τα γνωστά συμπτώματα της χόνεψης…

+ δ) επειδή διατηρούνται πολύ …μα πάααααρα πολύ στο ξύδι, συνοδεύουν ουζομεζέδες σε αρκετά καφενεία της επαρχίας (που οι πρωτευουσιάνοι ονομάζουν «γραφικά» και στα οποία «συχνάζουν χωριάτες») σχεδόν όλο το καλοκαίρι.

Μου αρέσει!

2. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 8, 2007

Και τι δικτατορία είναι αυτή?
— Σήμερα αναλαμβάνω…

ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΔΙΟΡΙΣΕ [RE:] γωοκτόνε-αγροφύλακα εκπρόσωπο της άνοιξης… Επειδή δηλαδή έβγαλες μια καλή φωτό στη μουσκαρο-κόμωση? … (Muscari comosus)

Ασχετο:
η οικογένεια Liliaceae ξέρει ότι έβγαλες το …βλαστάρι της στο internet? (και μάλιστα ΓΥΜΝΟ από τη μέση και κάτω!)

Μου αρέσει!

3. μούργος - Μαρτίου 8, 2007

το σκεφτηκα ρε σεφ, αλλα φανταστηκα οτι δεν προκειται να γινει κανενας χαμος για το ποιος θα πρωτοαπαντησει.
δυστυχως αυτους που θα μπορουσε να τους ενδιαφερει, δεν πολυασχολουνται με το διαδυκτιο και τα μπλογκ (νομιζω).

ενδιαφερουσες οι επιπλεον πληροφοριες για το δημοφιλες ορεκτικο της Λακωνιας

για την παρατηρηση σου για την γραμματικη την βρισκω πολυ εξυπνη και σπιρτοζικη [οπως καταλαβες πριν απο λιγο πηρα τα χαπια μου]

Μου αρέσει!

4. μούργος - Μαρτίου 8, 2007

ομελετα, μη μιλας αμα δεν ξερεις
η σχεση μου με την ανοιξη ειναι πολυ στενη.
την παρακολουθω ωρα με την ωρα , μερα με την ημερα.
δεν νομιζω να ειναι πολλοι που να βρισκονται 5-6 ωρες και να κανουν 2-3 χιλιομετρα καθε μερα στη φυση , παρατηρωντας [και οχι χαζευοντας]

και πως να το κανουμε γαμωτι μου, ειμαι πολυ παρατηρητικος τυπος.

και δεν θα ηθελες να μαθεις τους πολυ στενους δεσμους που εχω με τηην αξιοτιμη και πολυπληθεστατη οικογενεια Liliaceae.
συντομα θα ανεβασω και ενα αλλο εκπροσωπο της οικογενειας, ο οποιος τρελλαθηκε και εβγαλε τρυφεροτατους βλαστους απο τωρα [τρωγονται] .
στη φωτο που θα ανεβασω ποζαρισε μονο για μενα (τι σου λεει αυτο;)
για βρεστο ρε σεφ;

Μου αρέσει!

5. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 8, 2007

Εσύ να τ’ ακούς νοσοκόμα…
Εσύ που λες οτι «είναι ακίνδυνα τα χάπια του» και «δεν πειράζει ούτως ή άλλος δεν τριγυρνάει στους δρόμους αλλά έχει πάρει τα βουνα» και άλλα τέτοια…

Άκους εκεί «μέλος της οικογένειας (Liliaceae) …ποζαρισε μονο για μενα»… και «για βρεστο ρε σεφ»…

Τι να βρω βρε κακοντέλη* ?…

Πάει τη ψώνισε ο μούργος…


* κακοντέλης = λακωνικό επίθετο που σημαίνει τον κακόμοιρο (τον δύσμοιρο, τον τρίσμυρο, τον τρισκαταραμένο)…

Μου αρέσει!

6. μούργος - Μαρτίου 8, 2007

κακοντελης;
ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!!!

νοσοκομα της συμφορας, δεν σου εχουν πει τιποτα στη δουλεια για προσωπικα δεδομενα; (τα ευαισθητα, εννοειται)

σεφ, τι γινεται, βρηκες τιποτα; (πολυ χαλαρα …μοιαζει και με αντρικο οργανο)

Μου αρέσει!

7. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 8, 2007

Μήπως έχει 3 συλλαβές, πορτοκαλί χρώμα και τρώγεται ωμό αλλά και μαγειρευτό;

Ααα! είδα τον άφαντο -χθες, λέει, πήρε χαμπάρι ότι κάτι έχουμε κανει… (βασικά δεν καταλάβαινε τα περισσότερα email και υπέθεσε τη συνέχεια). Δεν του ‘πα τίποτε για το κινητό· ας να το μάθει μόλις γράψει το πρώτο του ποστ…

Μου αρέσει!

8. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 8, 2007

Αααα! και για να μη γίνει καμιά παρεξήγηση:

ΕΓΩ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ και δηλώνω

α) Οι εκλογές θα γίνουν ΠΡΟΩΡΑ, σε λιγότερο από 3 μήνες

β) τον Ιούνιο ΘΑ ΗΜΑΣΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!

Μου αρέσει!

9. μούργος - Μαρτίου 8, 2007

ρε σεφ, θελω οποσδηποτε τα χαπια σου!!!!
για το θεο, ποιο ειναι αυτο που σκεφτηκες οτι βγαζει τρυφεροτατους βλαστους απο τωρα και τρωγονται , μοιαζει και με αντρικο οργανο, και έχει 3 συλλαβές, πορτοκαλί χρώμα και τρώγεται ωμό αλλά και μαγειρευτό;
τι στα σκ…α σκεφτηκες; (αυτο το πορτοκαλι με μπερδευει)

Μου αρέσει!

10. μούργος - Μαρτίου 8, 2007

οταν λες πηρε χαμπαρι, τι εννοεις; -πολυ γενικολογο μου φαινεται και με τρομαζει-
του τα εκανες λιανα;
του εβαλες και τεστ;
θα καταφερει να δει το μπλογκ ή θα αφησει σχολια στο σαιτ της εκκλησιας και θα τρεχουμε;

Μου αρέσει!

11. μούργος - Μαρτίου 8, 2007

μη φας, για το καλοκαιρι !!
για τα μουτρα σου ειναι η θεση του εκπροσωπου;

και αν δει το καλοκαιρι το προμοσιον που εχω κανει στην ανοιξη με τις φωτο μου (ενω εσυ το μονο που εδειξες ειναι 2 μισοχαλασμενα πεταλα απο μια συφοριασμενη βερυκοκια), να δουμε ποιον θα διαλεξει!!!

ρε ομελετα ουτε στην καλυτερη διαφημιστικη εταιρεια να ανεθετε την προωθηση της η ανοιξη δεν θα γινοταν τετοια δουλεια.
και εχω ακομη να δειξω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!

12. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 8, 2007

Σχετικά με το τεστ, γράψε λάθος, νόμιζα πως έλεγες για φυτό που τρώμε τη ρίζα του… (δοκίμασα τα χάπια σου… δεν λένε και πολλά…)

Σχετικά με τον Άφαντο, άχραντο, αμόλυντο, άσπιλο, αν-κατάλαβε ο χρόνος μόνο θα δείξει… Αλλά και στης εκκλησιάς τη πόρτα να αφήσει σχόλιο δεν πειράζει… αρκεί το παιδί να ξαναπιάσει πληκτρολόγιο…

Μου αρέσει!

13. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 8, 2007

Περισσότερες φωτο της Άνοιξης θα δώσω μόλις γυρίσω από Αθήνα (φεύγω το πρωί για 2 μέρες – σεμινάρια, να διδάξω μεσογειακή διατροφή στους ευρω-λιγούριδες…)

Μου αρέσει!

14. μούργος - Μαρτίου 8, 2007

ρε χαμενε , το καροτο σκεφτηκες [αυτο με δονητη μοιαζει]

Μου αρέσει!

15. μούργος - Μαρτίου 8, 2007

ΣΤΟ ΚΑΛΟ, ΣΤΟ ΚΑΛΟ, ΣΤΟ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(μονο 2;, γαμωτι γιατι ολα τα καλα πραγματα διαρκουν λιγο;)

να φερω λιγο και στα ισια του το μπλογκ
να ανεβασω και κανα χαρντ-κορ απο τη φυση!

Μου αρέσει!

16. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 8, 2007

Γιατί παρακαλώ, είμαι εκτός εποχής ή εκτός οικογένειας? (πραγματικά δεν ξέρω)…

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

