jump to navigation

αποκλειστικό: η Μενεγάκη στο ΚΚΕ Μαρτίου 5, 2007

Posted by σεφ-γκρέκο in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , , ,
trackback

H ανακοίνωση μιας αποκλειστικότητας απαιτεί σοβαρότητα· θα μιλήσω, λοιπόν, ως καθηγητής -που είμαι (έστω και μαγειρικής)- και θα χωρίσω το άρθρο σε δύο μέρη. Ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό.

Αλλά πρώτα απ’ όλα το video (case study):

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ μέρος
(λόγος για την κ. Μενεγάκη θα γίνει στο πρακτικό μέρος, ωστόσο η μελέτη της θεωρίας απαιτείται)
Αφορμή παίρνω από το άρθρο του Allu Fun Marx με ένα αντίστοιχο video της Λιάνας Κανέλη.

Και διερωτώμαι:
— Εγώ που ενδεχομένως έχω αλλάξει πολιτικές απόψεις ή διαφοροποιήθηκα από συγκεκριμένες κομματικές επιλογές ή δεν ακολούθησα τυχόν κομματικές εξελίξεις του χώρου στον οποίο κάποτε πιθανόν να ανήκα είμαι προδότης; του παρελθόντος ή του παρόντος;
— Αν δεν είμαι ο άγνωστος και ανώνυμος σεφ αλλά ο γνωστός δημοσιογράφος, μουσικός, ηθοποιός, δικηγόρος, ιερέας, συγγραφέας αλλάζει κάτι**;

Και δίνω τις δικές μου απαντήσεις
(όχι υποχρεωτικά -και σίγουρα όχι για όλους- σωστές):

Αν από τα 15 μου μέχρι τα 40 και βάλε μου δεν έχω αλλάξει κομματικές απόψεις και ιδεολογία τότε είμαι ηλίθιος ή κομματόσκυλο* (είδος ζώου που μοιάζει στα συμπαθέστατα Canis lupus familiaris μόνο στο δεύτερο συνθετικό). Για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση προδότης είναι αυτός που κινείται ΠΡΟΣ συγκεκριμένες ιδεολογίες ή πολιτικούς χώρους για να αποκομίσει ατομικό όφελος.

_
ΠΡΑΚΤΙΚΟ μέρος
(χαρτί και καλαμάρι)

Η Ελένη Μενεγάκη κατεβαίνει με το Κ.Κ.Ε. στις επόμενες εκλογές. Ποιός θεωρεί ότι μπορεί να την κατηγορήσει ότι πρόδωσε «κάτι» με το παραπάνω κομέρσιαλ βίντεο ***;

.
— —
(*) Ο ηλίθιος δεν είναι προδότης σε αντίθεση με το κομματόσκυλο.
(**) Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή – αν και μερικοί εξαιρούν από το κανόνα τα δικαστικά επαγγέλματα****.
(***) Το πρακτικό μέρος αποτελεί υπόθεση εργασίας.
(****) Εγώ δεν έχω την ίδια άποψη. Όποιος δεν με πιστεύει κρίνει «εξ ιδίων τα αλλότρια»

Σχόλια»

1. Allu Fun Marx - Μαρτίου 6, 2007

Τα κόμματα (και ΤΟ κόμμα) κατά καιρούς βάζουν στους συνδυασμούς τους πρόσωπα από τον χώρο της showbiz.
Άλλες φορές οι επιλογές είναι επιτυχημένες κι άλλες όχι.
Το σίγουρο είναι ότι μια «λαμπερή» προσωπικότητα φέρνει κάποιες επιπλέον ψήφους. Κακά τα ψέματα… αν η Μενεγάκη αποφάσιζε να πολιτευτεί σε ένα από τα 2 μεγάλα κόμματα θα εκλεγόταν χαλαρά και με διαφορά. Αυτό είναι το επίπεδο της πολιτικής ωριμότητας μας. Στο ΚΚΕ η Μενεγάκη θα μάζευε αρκετούς σταυρούς, αλλά δεν θα είχε ελπίδα εκλογής αν το κόμμα δεν έδινε γραμμή υπέρ της.

Μου αρέσει!

2. μούργος - Μαρτίου 6, 2007

Που το βρηκες ρε σεφ αυτο;
Ποτε κανεις μαθημα, ποτε μαγειρευεις;
(καταλαβα παλι ομελετα εκανες! εμ, ποτέ τα νικ δεν βγαινουν στα χαμενα).

Τελος παντων , αν καταλαβα καλα τη εργασια που εβαλες , ειναι αν εχει δικαιωμα καποιος καποια στιγμη στη ζωη του να αλλαζει τις επιλογες του και μαλιστα οταν αυτες συγκρούονται με τις προηγουμενες θεσεις του;

Να υποβαλλω κατ’ αρχην την ενσταση μου που χρησιμοποιεις την εκφραση «κομματικες αποψεις», γιατι ειναι δεσμευτικη και αφορα μονο οσους εχουν υπαρξει σε κομμα εστω και και για καποιο χρονικο διαστημα [εγω ποτέ]. προτιμοτερο θα ηταν να ελεγες «πολιτικες αποψεις».

Στο ζητουμενο τωρα, η γνωμη μου ειναι:
Σιγουρα ο καθε ενας εχει δικαιωμα να κανει οτι θελει στη ζωη του, αρκει να μην ενοχλει κανενα αλλον. ΑΛΛΑ οφειλει, αν θελει να σεβαστω τις νεες του θεσεις ,αποψεις να μη διαγραφει τις θεσεις που ειχε προηγουμενως, χωρις να εχει ξεκαθαρισθει εκ μερους του ο λογος που αλλαξε, και να μη κανει τον αμνημονα για οτι πρεσβευε χθες.

Εχω συναντησει μ….ς που σημερα σου ισχυριζονται το Α και αυριο σου κατηγορουν το Α και υπερασπιζονται το Β. μεθαυριο ξεχνουν τα Α και Β και υπερασπιζονται το Γ κ.ο.ξ.
Αυτους τους ανθρωπους τους αποφευγω στη ζωη μου σαν ο διαολος το λιβανι.
Μια απο τις φρασεις που καθοριζουν τη ζωη μου ειναι και το «ποτε δεν γλυφω , εκει που εφτυνα»
το εχω πληρωσει πολλαπλα , αλλα τουλαχιστον εχω το κεφαλι μου ησυχο.

Στο προκειμενο παντως, δεν θεωρω οτι η καννελη με τη διαφημιση αυτη εκανε κατι που θα της δημιουργουσε ηθικο ζητημα στο να ενταχθει στο ΚΚΕ.(σιγα τη διαφημιση, λαχανικα κατεψυγμενα!)

τι εγινε κ. καθηγητα; περασαμε;

Μου αρέσει!

3. Βασιλική - Μαρτίου 6, 2007

ασχετο!
καθηγητης μαγειρικης;;;;
ω! μον ντιε!!!!!
🙂

Μου αρέσει!

4. μούργος - Μαρτίου 6, 2007

βασιλικη γεια σου.
δεν ειναι καθολου ασχετο.
αν αντι θαυμαστικο βαλεις σιγμα τελικο, βρηκες την απαντηση.

Μου αρέσει!

5. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 6, 2007

@Allu Fun Marx:
Συμφωνώ σε όλα όσα λες — και για τις λαμπερές προσωπικότητες και για τα κόμματα και για ΤΟ κόμμα.

@μούργος:
Γενικά καλά τα πήγες (ερώτηση: γιατί το λεξιλόγιό σου έχει γίνει πιο soft από παλιότερες εργασίες σου? τι έπαθες?). Ωστόσο τον όρο «κομματικες αποψεις» τον χρησιμοποίησα εκούσια για να τεκμηριώσω τους χαρακτηρισμούς του «ηλίθιου» και το «κομματόσκυλου» (ακούς εκεί ένσταση ο μούργος στον σεφ!). Η πολιτική άποψη (η οποία μπορεί κάλλιστα να διαφοροποιείται από τις κομματικές απόψεις και πρακτικές) είναι γενικά υγιές φαινόμενο -αν και όποτε παρατηρείται. Άαα! η αξιολόγησή σου: Β

@βασιλική:
Γιατί παρακαλώ; τι σε πειράζει το «καθηγητής», η «μαγειρική» ή ο συνδυασμός τους (σεφ); Για πρόσεξε γιατί αν το μάθει το σινάφι μου θα τρώς μόνο λουλουδάκια όπως στο avatar-ακι 😉

re: @μουργος:
κάνουμε και χιούμορ? Το «Β» έγινε «Γ» και η επόμενη απάντησή σου να είναι βιντεοσκοπημένη… (ekepis rulz!)

Μου αρέσει!

6. Βασιλική - Μαρτίου 6, 2007

το συναφι σου το ξερω καλα! και τα λουλουδακια μια χαρα ειναι! δεν πιστευω να μην σε αρεσε το αβαταρακι μου;;;;
δεν θελω τετοια!
😉

Μου αρέσει!

7. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 6, 2007

Με άρεσε… με άρεσε· και τo λουλλουδι με άρεσε.

Πραγματικά είναι ωραίο -σε μεγαλύτερο μέγεθος φαίνεται καλύτερα- αλλά και το προηγούμενο ήταν ωραίο.

Περιέργεια: εσύ είσαι στη φωτό;

Και (με όλο το θάρρος) μια μικρούλα -μικρούλα -μικρούλα παρατήρηση: το λουλούδι στο μικρό μέγεθος (που δεν φαίνεται καθαρά) μήπως μοιάζει λίγο με μουστάκι;…

Μου αρέσει!

8. Βασιλική - Μαρτίου 7, 2007

ξυριστηκα!!!
🙂

Μου αρέσει!

9. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 7, 2007

Με ‘γεια!
(και μένω με την απορία αν ήταν δική σου η φωτο…)

Μου αρέσει!

10. Βασιλική - Μαρτίου 7, 2007

εχει καμια σημασια;;;;
😉

Μου αρέσει!

11. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 7, 2007

Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν ήμουνα περίεργος. Μέχρι τη στιγμή που μια μαθήτρια μού είπε… «κύριε να σας κάνω μια αδιάκριτη ερώτηση;» και της απάντησα «Οχι». Η κοπέλα μου ανταπάντησε… «καλά! εσείς όμως θα μείνετε με την απορία!…»

…και πράγματι, έμεινα με την απορία.

Από τότε, που και που, έχω κρίσεις περιέργειας…

Μου αρέσει!

12. Βασιλική - Μαρτίου 7, 2007

μαλιστα! καλα…
και σε αυτην την περιπτωση ομως θα μεινετε με την απορια!
🙂

Μου αρέσει!

13. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 7, 2007

Μπά!… νομίζω ότι έχω τη σωστή απάντηση…

Μου αρέσει!

14. Βασιλική - Μαρτίου 7, 2007

η οποια ειναι;;;;;

Μου αρέσει!

15. μούργος - Μαρτίου 7, 2007

τελικα μεινατε και οι δυο με τις αποριες σας!
(no so bad, no so bad!! -που λενε και στο χωριο μου)

Μου αρέσει!

16. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 7, 2007

@βασιλική:
Τι σημασία έχει να σου πώ αφού α) το ξέρεις β) ακόμα κι αν το πώ μπορείς να αφήσεις το κοινό να αναρωτιέται λέγοντας ένα «ίσως»… 😉

@μουργος:
Εγώ δεν έχω απορία… αλλά τι να πώ και πώς να το εξηγήσω… άσε που θα ‘ναι και στεναχωρημένη μετά τον χτεσινό αποκλεισμό της μπάρτσα.

Μου αρέσει!

17. Exiled - Μαρτίου 19, 2007

Τώρα αυτό ισχύει; Το σενάριο είναι απίθανο. Έχω μείνει άφωνος.

Μου αρέσει!

18. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 19, 2007

Με βάση τις τελευαίες ειδήσεις τα πράγματα είναι όπως τα λές: «απίθανο σενάριο». Η «αποκλειστικότητα» αποτελεί απλά μια υπόθεση εργασίας (δηλαδή «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε» …όπως θα ήταν και η υποψηφιότητα της δημοφιλούς παρουσιάστριας στο ΚΚΕ) 🙄

Μου αρέσει!

19. μούργος - Μαρτίου 19, 2007

@exiled, αν και το ποστ το εγραψε ο σεφ, σου απαντω εγω μια και σε ειδα σοκαρισμενο.
εισαι και μακρυα απο την ελλαδα -αν κρινω απο το νικ σου-
δεν διαβασες και πολυ προσεκτικα το ποστ, και αυτο ,οσο να πεις, μας στεναχωρησε λιγο.
case study ειναι.
ξαναδιαβασε το και θα βρεις τη μιλια σου!

Μου αρέσει!

20. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 19, 2007

Αν πάλι οι εξελίξεις έχουν φτάσει τόσο μακρυά ώστε η είδηση να αποτελεί και πραγματικό γεγονός, τότε το blog θα πρέπει να μετονομαστεί σε «νερό στ’ αστέρια» (το οποίο κατά πολλούς επιστήμονες αποτελεί πιθανότατο σενάριο) 😯

Μου αρέσει!

21. μούργος - Μαρτίου 19, 2007

σεφ, να οργανωθουμε λιγο!
απαντουσαμε παραλληλα!

Μου αρέσει!

22. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 19, 2007

😕 😳

Μου αρέσει!

23. Exiled - Μαρτίου 19, 2007

OK, εδώ είμαι. Τη βρήκα τη μιλιά μου.

Μου αρέσει!

24. σεφ - Μαρτίου 21, 2007

Δόξα τω Θεό, γιατί το ‘χα κάπως βάρος… (γιατί πετάμε «λάσπη στ’ αστέρια» κι όχι στους ανθρώπους).

Ωστε είσαι στη ξενιτιά…
Καλά να περνάς και καλή πατρίδα… ή θα προτιμήσεις να μείνεις έξω;…

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

