jump to navigation

η τραυματικη παιδικη εμπειρια μιας ελιας…. και πως ξεπεραστηκε! Μαρτίου 1, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , , , ,
trackback

Ποιος ξερει τι αναγκασε αυτη την ελια να παρει αυτο το σχημα.
Σιγουρα ξερουμε, οτι καθοριστικο ρολο για την διαμορφωση αυτου του αλλοκοτου σχηματος, επαιξαν οι περιβαλλοντικες συνθηκες οταν ηταν πολυ μικρη. Πολυ πιθανον, αυτος που την φυτεψε, δεν την προσεξε αρκετα, και η μικρη και αδυνατη ελια βρεθηκε να ανταγωνιζεται αλλα φυτα που θα ηταν πολυ κοντα της και την εμποδιζαν να φτιαξει τους βλαστους της προς τα πανω.
Παρ’ ολα αυτα δεν το εβαλε κατω. Εψαξε και βρηκε δρομο για τα νεα της κλαρια για να βγουνε εξω στο πλουσιο φως του ηλιου που τοσο αναγκη ειχε να επιβιωσει.
Και περνωντας τα χρονια (και απο οτι βλεπουμε ειναι παρα-παρα πολλα τα χρονια) , σιγα- σιγα , ποντο- ποντο, τελικα τα καταφερε. Βεβαια, πηρε ενα περιεργο σχημα αλλα τελικα τι σημασια εχει; Μπορεσε οχι μονο να επιβιωσει αλλλα να βγαλει και καρπους . Και τωρα την βλεπεις να στεκεται ισαξια διπλα στις αλλες ελιες με τον ισιο κορμο τους και το «φυσιολογικο» τους σχημα.

elia-r.jpg

η φωτογραφηση εγινε σε κακη χρονικη στιγμη απο φως. Καποια αλλη φορα θα αντικατασταθει αυτη η φωτο με μια ελπιζουμε καλυτερη.
Η ελια αυτη μεγαλωνει σε ενα χωριο της Λακωνιας.

Σχόλια»

1. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 1, 2007

Άντε να υποθέσουμε ότι εμείς που «διαβάζουμε» είμαστε πολλοί. Εσείς που γράφετε για την ελιά πόσοι είσαστε και «ελπίζετε» να αντικαταστήσετε τη φωτογραφία με καλύτερη;

Τέλος πάντων, επειδή η διαφορετικότητα δεν με ξενίζει και επειδή δεν θέλω να αισθάνεται η ελιά άσχημα, προτίθεμαι να την υιοθετήσω. Μου τη δίνετε; (όλους εσάς που γράψατε ρωτάω…)

Μου αρέσει!

2. μούργος - Μαρτίου 1, 2007

ουφ, σε καλο σου γελασαμε (εμεις οι πολλοι)!
σιγουρα καλα θα παει ο μηνας
τοσο πληθωρικο, ξεκαρδιστικο και ανεπιτηδευτο γελιο ειχαμε καιρο να κανουμε (παλι εμεις!).

Μου αρέσει!

3. μούργος - Μαρτίου 1, 2007

σεφ-γκρέκο ειπε:
επειδή δεν θέλω να αισθάνεται η ελιά άσχημα, προτίθεμαι να την υιοθετήσω.

μη τρελαινεσαι σεφ, αυτα που λες δεν αφορουν τα φυτα.
ειναι μονο απο (και για) τους homo s.

Μου αρέσει!

4. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 1, 2007

Δεν τρελαίνομαι. Το σχόλιο είναι προφανώς ειρωνικό και θέλει να δείξει την ψευτιά, την υποκρισία και την υστεροβουλία με την οποία πολλοί προβαίνουν σε «καλές πράξεις» (υιοθεσίες, δωρεές κλπ…).

Μεταξύ μας, και η «παιδική τραυματική εμπειρία» της ελιάς, ίσως να μην ήταν και τόσο τραυματική -βέβαια εσύ είσαι ο γεο-(μεγάλος)-πόνος, εσύ ξέρεις καλύτερα…
– Τι λέτε γιατρέ μου; έχει ελπίδες η ελίτσα μου;

(αυτό δεν το ρωτάει ο Σημίτης…)

Μου αρέσει!

5. μούργος - Μαρτίου 1, 2007

σεφ επειδη την κυταξα καλα την συγκεκριμενη ελια , ειδα οτι δεν ειναι αποτελεσμα ανθρωπινης παρεμβασης π.χ. κλαδεμα αλλα σιγουρα καποιων δυσκολιων στην αναπτυξη της οταν ηταν πολυ μικρη + πιθανον κακοδουλεμενο εδαφος στο συγκεκριμενο σημειο.

Εγω δεν μιλησα για συμπονιες και οικτους (ειπαμε αυτα ειναι για τους ανθρωπους και τα αλλοθι τους).

ουτως ή αλλως , ειναι αξιοθαυμαστο που καταφερε ενα φυτο να ζει τοσα χρονια δημιουργωντας ενα τοσο παραξενο σχημα , που προφανως ηταν το πιο βολικο για το δεντρο για να καταφερει να αναπτυχθει και να επιβιωσει.

και αυτα τα περι παιδικων τραυματων χιουμορακι ηταν για να γινει πιο πιασιαρικο το σχολιο (εσυ τι νομισες δηλ. οτι καθησα διπλα στην ελια και πλανταξα στο κλαμα για το δραμα της;)

τελος, επειδη δεν βοηθησε και η φωτο το «δραμα» της ειναι πολυ μεγαλυτερο. Ο κορμος της ειναι απιστευτος!

Μου αρέσει!

6. μούργος - Μαρτίου 1, 2007

α, και κατι ακομη
νασαι σιγουρος οτι αν ειχε φυτευτει σε ενα καλοδουλεμενο εδαφος αναπτυσσόταν φυσιολογικα, και ειχε τη καταλληλη φροντιδα θα ηταν πολυ πιο «χαρουμενη»
και αυτο εμεις οι ανθρωποι το βλεπουμε στα γερα και υγιη κλαδια , στο πλουσιο και καλο φυλλωμα, στους καλους καρπους της.

Μου αρέσει!

7. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 1, 2007

Γιατί δηλαδή; εσύ νόμισες ότι έκανα αίτηση στο τμήμα υιοθεσιών για να πάρω την ελια υπό τη προστασία μου; απλά ρώτησα το δικηγόρο μου αν το οικόπεδο είναι «καθαρό» στα ιδιοκτησιακά του – όταν «υιοθετήσω» την ελιά να μην έχω τρεχάματα…

Μου αρέσει!

8. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 1, 2007

Πάντως μια καλύτερη φωτο είναι απαραίτητη… (να πάτε όλοι να τη φωτογραφήσετε…)

Μου αρέσει!

9. μούργος - Μαρτίου 1, 2007

εσυ εισαι ικανος ρε, να βαλεις και ενα παγκαρι μπροστα στην δύστυχη ελια με μια ταμπελα
«ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΗ»
και πισω απο την ελια να βαλεις μια κασετα που να παιζει:
κυρρρρριες και κυυυριοι, δεεεεεστε το δρααααμα μου, δεν ζητω την ελεημοσσσσυνη σας, ΤΗΝ ΠΡΟΟΟΟΟΟΣΟΧΗΗΗ ΣΑς ΘΕΕΕΛΩ ΜΟΟΟΝΟ
(οπως κανουν οι επαιτες των λεωφορειων)

Μου αρέσει!

10. σεφ-γκρέκο - Μαρτίου 1, 2007

Ε! όχι και παγκάρι. Τι το φτιάξαμε το μπλογκ; 😉
Γι’ αυτό λέω: χρειαζόμαστε μια καλύτερη φωτο-

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

