jump to navigation

Δεν σε φοβάμαι κυρ Βοριά! Φεβρουαρίου 25, 2007

Posted by σεφ-γκρέκο in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , , , ,
trackback

Μαριάνθη, Ελούντα 1965-70

Σχόλιο του simply στον «κυρ Βοριά»:
…για δες ρε, που τελικα ολα τα παιδικα παραμυθια και ποιηματα ειναι μεσα στο φοβο, τη φρικη και το κακο.

Με πολύ καλά τραγούδια μας μεγάλωσε η γιαγιά και όλες οι γιαγιάδες στα νησιά. Αυτά ακούγανε, αυτά βλέπανε, αυτά ξέρανε, αυτά φοβόντουσαν, αυτά τραγούδαγαν κι αυτό μοιρολογούσαν.

Όμως, όσοι έχουν μεγαλώσει στη θάλασσα ξέρουν ότι μεγαλύτερο πάθος από το πάθος γι’ Αυτήν δεν υπάρχει. Και τα τραγούδια και τα μοιρολόγια, όχι μόνο δεν μας φόβιζαν αλλά κέντριζαν τη φαντασία μας, έδιναν δύναμη και πείσμα στη καρδιά και το σώμα. Η πάλη με το ωραιότερο στοιχείο, μια πάλη που στα μάτια των μεγάλων ήταν χαμένη από χέρι, ήταν ο αγώνας που όλοι οι πιτσιρικάδες θα κερδίζαμε…

Θυμάμαι, ανεβαίναμε με τον ξάδερφο στο μπαλκόνι του οντά (είχαμε τη καλύτερη θέα στο χωριό) κι όταν πήγαινε να «φρεσκάρει» ο καιρός φεύγαμε για ψάρεμα πριν το πάρει χαμπάρι καμιά θειά. Και μέσα στο κύμα παλεύαμε ποιος θα πνίξει τον άλλο, ποιος θα κάνει το μεγαλύτερο μακροβούτι, ποιός θα πιάσει τη πέτρα από πιο βαθιά. Και κυνδυνέψαμε κάποιες φορές, μα, δώξα το Θεό, πάντα τα καταφέραμε.

Ήμασταν τα μικρά ναυτόπουλα.
Ο κυρ’ Αντρέας δεν τα κατάφερε γιατί ‘χε μεγάλο καράβι. Εμείς με το καϊκάκι είχαμε περισσότερες πιθανότητες – δεν θα ‘σπαγε το σκαρι στο κύμα.

Τ’ ΑΚΟΥΣ ΚΥΡ ΒΟΡΙΑ;…
το πολύ-πολύ να μας πας καρυδότσουφλο, αλλά τη «Μαριάνθη» δεν τη γυρνάς ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΣΗΞΕΙΣ!


– Τον κυρ’ Βοριά θα τον βρείτε εδώ
– γιαγιά μην απαντήσεις γιατί θα σου κόψω τη σύνδεση!

Σχόλια»

1. simply..the best - Φεβρουαρίου 26, 2007

δεν σε χτυπαω μικρο ναυτοπουλο.
ειναι εξω απο τα νερα μου.
και τα δικα μου νερα ειναι ποταμια στα βουνα.
αυτα που πηγαιναν τους ανθρωπους στον κατω κοσμο.
(αλλες εικονες)

Υ.Γ. 1.κυρα-ντακενα μη τσιμπας.
και αν τολμησει να το κανει θα σου δωσω εγω οσες συνδεσεις θελεις (και wireless αμα λαχει. ξερεις εσυ, ε;)
2. δεν αντεχω τελικα, θα την πω την μ… μου.
Αληθευει οτι ο βοριας μετα απο αυτες τις βροντωδεις απειλες σου , εκλεισε ο λαιμος του απο τον φοβο για 4 μηνες και σφαζαν σε ολη την κρητη του κοσμου τους αμνους μπας και φυσηξει λιγο;

Μου αρέσει!

2. κυρα Ντάκενα - Φεβρουαρίου 26, 2007

❗ ➡ Η Τσυριακούλα ‘μαι:
Νά σε καλά μπρε τσίμπλυ μον’ που δε κατέ’ω που να βάλ’με το αξέσι πόιντ. Μα έλα ‘συ επαέ και κάμε τσι κεφαλή σου και για ντο κόπο σου θα σου φκιάσω τσε το σαβόρι που ζήτηξες στο μπλόγκι.

Μου αρέσει!

3. so what? - Φεβρουαρίου 26, 2007

δεν τρωω ψαρια γιαγιακα
(μου αρεσουν αλλα φοβαμαι τα κοκκαλα)
ειμαι απο ψηλα βουνα εγω
απο σουλι μερια
για κανα μπουρεκι ομως ειμαι μεσα!

Μου αρέσει!

4. κυρα Ντάκενα - Φεβρουαρίου 26, 2007

❗ ➡ Τσυριακούλα ιζ σπίτσινγκ…
Αν είναι τση σίσκος το αξέσι πόιντ, ένα κοφίνι καλτούνια θα σου κάμω…

Μου αρέσει!

5. so what? - Φεβρουαρίου 26, 2007

και γλυκα και αρμυρα
και βεβαια cisco θα ειναι

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

